Ik zit gisteravond lekker op de bank mijn spaanse les voor te bereiden. Tot de barman (wij wonen bij het bedrijf) in de kamer komt lopen dat mijn auto in de kreukels ligt.
Gezien hij regelmatig geintjes maakte geloofde ik het in eerste instantie niet. Maar toen hij zei dat hij wist dat hij vaak grapjes maakt, maar het in dit geval niet zo was. Ben ik maar even gaan kijken. En daar stond een vrouw te trillen. Ze vertelde dat ze achteruit wilde rijden en de afstand verkeerd had ingeschat. Ik liep naar mijn auto en mijn bumper lag er aan de rechterkant af. Haar auto had alleen een maar krasjes. Ik baalde wel verschrikkelijk!
Ik had geen idee wat ik moest doen en zij ook niet, maar gelukkig wist de barman het wel. We hebben een schadeformulier ingevuld. Nou heb ik geen foto's gemaakt
We hebben de bumper er weer ingeklikt, alleen kun je wel zien dat er een auto tegenaan heeft gezeten.
Ik kan gelukkig nog met mijn auto rijden, maar mooi is hij niet.
Ook staat de motorkap iets boller.
Binnenkort komt de schade-expert. Ik hoop voor die vrouw dat het niet een al te hoog bedrag gaat worden (mijn collega vertelde dat als de motorkap wat bol staat, er ook daar nog wel eens iets stuk kan zijn)
Pfoe, ik schrok wel even..

Dankje..