Waarom zo K*T voelen om een jongen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Waarom zo K*T voelen om een jongen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 10:15

Waarom ik dit verhaal typ, omdat ik het even van me af wil schrijven.
Ja, je raad het misschien al, het gaat zoals ALTIJD over jongens.
Om een verhaal kort te maken, ik leerde iemand via internet kennen, veel msnnen en smssen. Was heel leuk tot de dag kwam dat we af spraken. Ik ging met de bus naar hem toe. Was heel leuk en gezellig en toen ik in de bus zat kreeg ik meteen een sms dat ik nog leuker was dan hij had verwacht en dat hij me snel weer wou zien. Nou weer aantal keer afgesproken, ook leuk en alles. Ik begon hem steeds leuker te vinden en hij mij ook zij hij. Hij zij dat we bij mekaar pasten dit dat je kent het wel. Op een gegeven moment liet hij niets meer van zich horen. En aangezien ik best eigenwijs ben, ben ik op een zondag avond zomaar langs gegaan. Gelukkig was hij thuis en zij dat mij me echt leuk vond. Toen ik naar huis ging de rest van de week weer niks gehoord. Dat is nu ongeveer anderhalve maand geleden. Sprak hem nog wel af en toe op msn en hij smste steeds minder vaak terug. Eindelijk kreeg ik een smsje. En daar stond in sorry dat ik tijdje niks van me heb laten horen maar het werd me te serieus. Nouja kwam eropneer dat hij geen relatie wou. Nou, goed dat kan. Baalde er wel van maar als hij mij zij dat ie een ander had, had ik het veel erger gevonden.

Maargoed, ik kom er gewoon niet overheen. Heb nog nooit iemand zo leuk gevonden. Ik weet wel dat er zoveel leukerd zijn maar ik krijg hem gewoon niet uit me hoofd. Bij elk ding wat ik zie of doe denk ik aan hem. Hoe leuk t was. Het stelde me nog wel gerust toen hij een krabbel had achtergelaten bij een vriend van hem met iets van dat hij niet van vastigheid hield. Maar nu zie ik een reactie op een foto van n vriendin van m met de woorden: BIJNA VAN MIJ;)
En nu voel ik me echt poedersuiker Ik ben zovaak verlieft geweest maar nog nooit zo erg als bij hem, ik voelde me echt goed bij hem.

En dan komt me vriendin heeell vrolijk gister langs me huis dat ze een vriend heeft.
:+

kan echt wel janken nu. Ik mis die leuke avondjes en het gaat gewoon niet weg.

Wie kan mij de hand schudden!!

Saskiaatje

Re: Waarom zo K*T voelen om een jongen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:21

Goed dat je de titel hebt veranderd, hij was alleen maar eerlijk, dat maakt hem niet meteen een sukkel. :)

Eigenlijk kan ik me wel vinden in zijn kant van het verhaal, want ik heb een tijdje geleden ook zoiets meegemaakt. Er was een meisje, helemaal gek van mij, ik vond haar ook 'wel leuk'. Maar als iemand jou helemaal leuk vindt, krijg je al gauw de neiging om dát leuk te gaan vinden, ipv de persoon zelf. Anyhow, uiteindelijk bleef zij dus aandringen op een relatie en dát wilde ik dan weer niet. Want ik was tenslotte niet verliefd (en dat wist zij ook), maar ik vond de aandacht wel leuk. Dus bleven wij gewoon 'scharrelen', totdat ik iemand ontmoette waar ik écht voor viel. Als in slapeloze nachten, niet kunnen eten, toen pas realiseerde ik me dat het niks voorstelde, dat 'wat wij hadden'. En toen wilde ik dus wél een relatie.

En misschien zit het bij hem niet zo, maar als ik het zo lees zou dat misschien wel zo kunnen zijn. En het is natuurlijk vervelend dat jij je nu rot voelt, omdat hij geen relatie wilde met jou en nu wel met een ander, maar soms is het niet anders. En er zijn toch genoeg leuk(er)e, knapp(er)e jongens op deze aardbol?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 10:27

Dankjewel voor je reactie.

Het is nu ong anderhalve maand geleden dat hij dat smsje stuurde dat het te serieus werd.

En 2 weken geleden ben ik nog wel bij hem geweest en zijn we wel naar bed geweest..
Hij wou met me afspreken en opeens op de dag zelf kon hij niet meer smsde die. toen ben ik toch gegaan.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:33

Oh, dat is wel vaag, dat je toen alsnog met hem naar bed bent geweest. Dat zou ik namelijk als jongen zijnde nooit doen, veel te gemeen tegenover -in dit geval- jou dus. Waarschijnlijk vond hij het dan wel makkelijk. Hij hoefde jou maar te bellen of te smsen en je kwam naar hem toe. Hij hoeft maar wat lieve dingen te zeggen en je bent om. Tenminste, zo komt het over. Ik hoop dat dit niet hard aankomt, maar ik ben bang dat 'ie je gewoon heeft gebruikt.

Hij laat zo een hele tijd niks van zich horen (misschien omdat hij toen wel met een ander meisje ging?) en zodra hij weer alleen is of zich verveelt, dan mag jij wel even langskomen.

Allereerst zou ik die jongen maar even vertellen dat jij je niet zomaar laat gebruiken en dat 'ie zichzelf goed mag verklaren. En dat je niks meer met hem te maken wil hebben.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 10:36

Nou ik ben er inmiddels achter dat hij helemaal niet met een ander meisje loopt of doet.
Daar ben ik weer blij om dan. Maar volgende week ga ik naar brothers, en dan zal hij er ook zijn. Ben benieuwd hoe dat gaat!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:39

Saskiaatje, ik sluit me volledig bij jou aan. Ook je eerste post, heb t zelf ook wel meegemaakt zoals jij t omschrijft. En denk dat het ook geldt voor de jongen uit het verhaal van de TS. En dat wil nog niet zeggen dat ie het gemeen bedoeld of dat hij jou met opzet wil kwetsen, ik geloof echt wel dat hij je leuk vindt. Maar als je iemand echt helemaal superleuk vindt, begin je echt wel een relatie. Hoe hard je ook hebt geschreeuwd dat je je de komende jaren nog niet wil binden.

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:41

Nouja kijk dat is voor jou natuurlijk absoluut niet leuk, en wat ik gemeen vind is dat hij niet direct heeft verteld dat het hem te serieus word.
Jij hebt nu natuurlijk wel een tijdje met een rot gevoel gezeten, met het idee van waarom zou hij toch niks meer van zich laten horen?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:41

Mloes schreef:
Saskiaatje, ik sluit me volledig bij jou aan. Ook je eerste post, heb t zelf ook wel meegemaakt zoals jij t omschrijft. En denk dat het ook geldt voor de jongen uit het verhaal van de TS. En dat wil nog niet zeggen dat ie het gemeen bedoeld of dat hij jou met opzet wil kwetsen, ik geloof echt wel dat hij je leuk vindt. Maar als je iemand echt helemaal superleuk vindt, begin je echt wel een relatie. Hoe hard je ook hebt geschreeuwd dat je je de komende jaren nog niet wil binden.

Helemaal waar. Als iemand zegt dat 'ie geen relatie wil, is 'ie gewoon de juiste nog niet tegengekomen. Dus eigenlijk is dit een les voor iedereen die zegt dat degene die hij/zij leuk vindt bindingsangst heeft; nee hoor, hij/zij vindt je gewoon niet leuk genoeg.

En dit kan ik halen uit mijn eigen ervaringen, want ik ben zelf zo iemand. Wel scharrelen met alles en iedereen en ook tegen elke individueel zeggen dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, terwijl ik zelf ook wel weet dat ik dan gewoon niet verliefd ben.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 11:01

Wat ik nog vergeten was erin te zetten:

Hij heeft net een relatie van een jaar achter de rug en daar heeft hij heel wat meegemaakt en hij vertelde ook dat hij er nog niet aan toe was.

Dat neemt niet weg dat ik er niet in wil geloven dat hij me niet zo leuk vind dat hij een relatie wilt.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:23

ik schud jou de hand! ik ben officieel mannenhater....
Voor mij voorlopig geen mannen, ben er helemaal klaar mee,
ik snap voor jou dat het nu heel rot is, maar geloof me dat gevoel gaat over, en er komt heus wel iemand waarbij het gevoel wederzijds is, en tot die tijd, geniet van je pony, ga leuke dingen doen met vriendinnen.

wat ik nu ga zeggen klinkt heeeeel cliché maar het is wel zo, ; voor hem 10 andere, er zijn zat jongens waarmee je wel gelukkig kan worden, en dat je hem nu niet tegen komt, betekend niet dat hij niet bestaat, daar hou ik me lekker aan vast, en tot die tijd doe ik veel leuke dingen.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:28

Haha maar hij blijft gewoon de leukste..
Ik had pas afgesproken met een jongen, wel met hem gezoend enzo maar mijn gedachten blijven bij die ander.
maar volgende week zie ik hem dus blijkbaar met uitgaan. Nou ik wil er echt bijlopen zodat hij denkt:

DAMN wat heb ik laten lopen :+

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:28

ahhh meisje toch las je verhaal en herken er wel dingen in.
en snap heel goed dat je je poedersuiker voelt. sommige mannen zijn nou eenmaal zo en dat hij nog geen relatie wilt wil niet zeggen dat hij jou niet wilt.
bouw het gewoon rustig aan op.
sterkte ermee en hou ons op de hoogte

@qt_shetties ik ben ook een mannenhater haha :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:31

Mannen... :n

Probeer gewoon door te gaan met je leven. Het enige wat je kan doen is accepteren wat er is gebeurd, je kan het verleden hoe dan ook NIET veranderen.
Het gaat vanzelf weer over, dat gevoel.
Iets kan pas terugkomen als je het loslaat.
Ik weet er alles van... :)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:33

ik snap het wel hoor, ik ben nu 7 mnd geleden op een rot manier aan de kant geschopt, en heb me in die 4 jaar relatie gewoon in de zeik laten nemen, ik ben er klaar mee. Aan de ene kant ben ik er zó klaar mee!!! Maar sja, soms begint het te kriebelen, maar op een of andere manier kan ik het allemaal niet, ik kan niet daten, ik vind mannen niet leuk, ik weet niet wat het is

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:40

maar het "hem met rust laten" gaat al steeds beter..
haha ik kijk er gewoon naar uit om hem volgende week te zien. Hij weet niet wat hem te wachten staat :+
Ik word volgende week 18 dus kan ik eindelijk naar brothers in bunnik. Hij is daar elke week dus dat word mooi :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:45

Wat was je dan van plan? Weer net zo hard voor hem vallen? :P

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:46

Neeee
zoals in mij vorige post
wil ik eruitzien dat hij denkt
DAMN wat heb ik laten lopen
gaat me vast wel lukken :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:52

Sorry, dat heb ik niet gelezen :=

Ik was al bang dat je agressie ging gebruiken ;)
Heel veel succes daarmee, maar pin je niet op die jongen vast.
Ik ben drie jaar lang hopeloos verliefd geweest op een jongen die niets van me moest.
Indertijd kwam ik een jongen tegen, waarvan ik alleen de naam wist. In december heb ik (na 3 hele jaren!) eindelijk met hem gezoend. :=

What's meant to be will always find it's way.

Wil hiermee niet zeggen dat die jongen van december meant to be is, want dat is uiteindelijk tot op de dag van vandaag nog niets geworden.