Die vervelende KPN GGRrrrr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Die vervelende KPN GGRrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 13:08

Jeetje wat ben ik boos op die KPN....

Ik na lang twijfelen toch besloten een abonement te nemen. Dus ik naar de winkel een abonement afgesloten, werd het volgende mij verteld:
Morgen doe je de nieuwe simkaart in de telefoon en dan moet hij het vanzelf gaan doen.

Ik vanmorgen de nieuwe sim erin, staat er sim niet actief.... Ik dacht nouja het zal straks wel goed komen, dus doe mijn oude sim er weer in. Die ik mijn oude sim erin staat er ook sim inactief... Ik dacht ze zullen er wel mee bezig zijn ofzo. Twee uur later nog geen verandering. Ik net bellen met KNP zeggen ze dat ze het nieuwe simnummer helemaal niet kunnen registreren. Ik zeg oh, actief dan mijn oude maar weer. Sorry maar dat kunnen we niet meer doen. aaahhhhh! En nu? Kunnen ze een simkaart naar mij toesturen dat duurt 3 weken of ik moet zelf weer langs de winkel om een nieuwe sim te halen. Grrrr stomme regels, ondertussen verwacht ik een belangrijk telefoontje en ben ik gewoon niet bereikbaar :( En ik moet wel gewoon mijn abonementskosten betalen :(

Moet ik weer de stad in naar de primafoon....

Sorry hoor maar kan ze momenteel echt schieten :+
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 05-03-09 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:13

Kan zien dat je baalt zeg! op de K.N.P
Ik zou toch maar even langs gaan, 3 weken geen telefoon, das niet te doen tegenwoordig. :Y)

Iig contact zoeken met hoofdkantoor van KPN, misschien valt er ergens nog wel een leuke cadeaubon uit te slepen ofzo als je je flink kwaad maakt. Lucht iig op!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 13:17

lejo schreef:
Kan zien dat je baalt zeg! op de K.N.P
Ik zou toch maar even langs gaan, 3 weken geen telefoon, das niet te doen tegenwoordig. :Y)

Iig contact zoeken met hoofdkantoor van KPN, misschien valt er ergens nog wel een leuke cadeaubon uit te slepen ofzo als je je flink kwaad maakt. Lucht iig op!

Ja, ik ga straks naar de winkel om even herrie te schoppen.... Is toch niet normaal?
Activeer dan mijn oude simkaart gewoon weer maar nee... Ze kunnen niets doen grrr....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:26

Ik had dat toen ook toen ik overging van debitel (ook kpn) op hi (ook kpn) Mn oude nummer hield er mee op, Zou mn oude nummer overnemen, want dat kon volgens hi. Dus ik debitel bellen. Nee mevrouwtje (en ook echt mevrouwtje..) dat kan niet of u moet 60 euro betalen. Dus ik Hi bellen, zij snapten er niets van, ik zou een nieuw nummer krijgen, maar dat werd niet geactiveerd. Heeft me uiteindelijk 3 week gekost voor ik het voor elkaar had. Heb toen tijdelijk prepaid van AH gehad. Gelukkig was Hi wel heel behulpzaam en vriendelijk. Debitel, nooit meer.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:27

heb jaren een abbonement gehad bij kpn, en achteraf veeel te veel betaald. had een abbonement van 25 euro en moest altijd bij betalen.
uiteindelijk toch maar eens overgestapt naar vodafoon en tot mijn grootste verbazing is dit dus veeeel goedkoper. heb nu een abbonement van 22 euro en hou ook nog geld over....
voor mij noooit geen kpn meer

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:34

KPN zelf behoort indd tot de duurste abo's van NL. Daarom heb ik ook voor Hi gekozen, wel kpn netwerk, maar minder kosten :)

Binckydenice

Re: Die vervelende KNP GGRrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 13:36

ik had een hi kaart en wilde oook mijn nummer behouden.....

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:13

KPN hoeft op mij niet als klant te rekenen, checkte laatst mijn girorekening, was er in een keer 90 euro af door automatisch incasso door KPN voor digitv en internet, wat ik geen van beide van KPN heb. Bellen bellen bellen en uiteindelijk, oeps, foutje.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:29

Zo dat is balen zeg, logisch dat je KPN wel kunt schieten op het moment :( Ik hoor trouwens veel slechte verhalen over KPN, heb zelf geen abbonnement, maar dat hoef ik dus niet bij hun af te sluiten begrijp ik.
Hopelijk kunnen ze in de winkel wel iets voor je betekenen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:42

Mirr84 schreef:
KPN hoeft op mij niet als klant te rekenen, checkte laatst mijn girorekening, was er in een keer 90 euro af door automatisch incasso door KPN voor digitv en internet, wat ik geen van beide van KPN heb. Bellen bellen bellen en uiteindelijk, oeps, foutje.

Zoiets storneer je dan toch gewoon?

@TS ik snap het verhaal niet helemaal, maar het klinkt heel vervelend. Gewoon je verhaal gaan halen en niet zomaar genoegen nemen met wat ze je aanbieden.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:54

Shiloh schreef:
Mirr84 schreef:

Zoiets storneer je dan toch gewoon?

Ja uiteindelijk ook gedaan, maar ik wist niet hoe je dat moest doen. Zeiden ze doodleuk, bel je bank maar.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:04

Jeetje, ik gister middag naar de winkel... Nou mevrouw over een half uur diet die het hoor... Dus ik naar stal, ruim een uur later doet hij het nog niet...

Kon ik weer terug.... Nu kan ik eindelijk bellen... Maar heb het aardig zitten met de KPN....

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:32

Tja, ik ben zelf ook bij de kpn, en met dat soort dingen scoren ze inderdaad vrij hoog op de schaal van ergernis he.. Blij dat je nu uiteindelijk kan bellen :)

Zo hebben ze mij tot 2 keer toe zo'n digitennebox opgestuurd, terwijl ik die helemaal niet aangevraagd had! En ik maar bellen bellen bellen.. Eerlijk is eerlijk, die kosten hebben ze wel vergoed.. én ik kreeg een bloemetje van ze :')

De reden dat ik bij KPN blijf, is het feit dat er hier een businesscenter zit, waar ik te aller tijden mijn telefoon kan brengen als ie het niet meer doet. OOK als de primafoon zegt *jamaar hij is al een jaar oud, dus dan heb je geen garantie meer* krijg ik van het businesscenter gewoon een nieuwe :P

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 08:36

NaNi schreef:
Tja, ik ben zelf ook bij de kpn, en met dat soort dingen scoren ze inderdaad vrij hoog op de schaal van ergernis he.. Blij dat je nu uiteindelijk kan bellen :)

Zo hebben ze mij tot 2 keer toe zo'n digitennebox opgestuurd, terwijl ik die helemaal niet aangevraagd had! En ik maar bellen bellen bellen.. Eerlijk is eerlijk, die kosten hebben ze wel vergoed.. én ik kreeg een bloemetje van ze :')

De reden dat ik bij KPN blijf, is het feit dat er hier een businesscenter zit, waar ik te aller tijden mijn telefoon kan brengen als ie het niet meer doet. OOK als de primafoon zegt *jamaar hij is al een jaar oud, dus dan heb je geen garantie meer* krijg ik van het businesscenter gewoon een nieuwe :P

Haha dan weet ik wie ik moet benaderen als mijn telefoon het niet meer doet }>