hij heeft ook een hond en zodoende zijn we een beetje aan de praat gekomen.. niks aan de hand.. heel neutraal.. tot hij ineens begon dat ie me wel leuk vond blabla.. of die het nou meende weet ik niet.. het was meer een dolletje denk ik
heb hem 2 keer afgewezen want heb een vriend en ben gelukkig en heb hem dat ook duidelijk gemaakt!
nu kreeg ik gister een berichtje van hem dat hij een berichtje had gekregen van mijn vriend!! daar stond volgens hem in dat hij mij met rust moet laten en als hij dat niet doet ze wel een rondje gingen rijden met de auto..
en dat berichtje kwam van mijn vriend af, volgens hem, want hij kwam van hetzelfde IP adres als mijn pbtjes.. zegt hij.
nu vond ik het heel vreemd.. want mijn vriend zit daar helemaal niet op die site!!
heb mijn vriend het ook gevraagd en hij zegt ook dat het niet waar is
daarbij kwam dat berichtje volgens die jongen rond 12 uur snachts.. en dan ben ik gewoon thuis.. en het lijkt me nou niet dat mijn vriend in mijn bijzijn een profiel aan maakt, om vervolgens een berichtje te sturen

en een link van het profiel van diegene die een berichtje zou hebben gestuurd, kon hij ook niet geven..
ook stuurde die jongen in het laatste berichtje dat hij het wel begreep dat mijn vriend dat had gedaan.. (hij is er echt van overtuigd of hij zit zo enorm te stoken!!) omdat het toch wel rare berichtjes waren geweest (volgens hem)
en mijn vriend heeft dat laatste berichtje ook gelezen
maar van mijn kant uit ben ik heel neutraal gebleven..
kortom: heel vaag verhaal..

ik heb nu alle berichtjes van die gozer verwijderd.. en hem uit mijn lijst gegooit.. wil er niks mee te maken hebben!!
maar nu twijfel ik dus of ik er goed aan heb gedaan.. ik kan nu natuurlijk nooit meer aantonen dat er van mijn kant uit geen bijbedoelingen zijn geweest..
meer kun je niet doen en dan is de lol voor hem er ook gauw genoeg af