Ze vertellen je dat je je paard genoeg beweging moet geven en dan zeggen ze kijk voor meer paardvriendelijke tips op ....
Ik kon het niet goed verstaan aangezien iemand hier zat te bellen

Klonk wel als een goede reclame!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Noukie schreef:Gaat de DB dan ook alle stallen verplichten te zorgen voor behoorlijke mogelijkheid tot buiten zetten etc?
Of sterker nog, voor het merendeel van de stallen in de randstad grond aankopen, zodat die stallen de mogelijkheid kunnen gaan bieden.. Lijkt me wel wat
Romyv schreef:De dierenbescherming kan niet heel veel!! Wij hebben eens een een pony zien staan met giga lange hoeven, alle ijzers er al vanaf gevallen, halstertje bijna in zn neus gegroeid, een nat en modderig land waar bijna geen eten op stond en hij was echt helemaal alleen!! Verder zat ti onder de plekken van de zomerexceem en super lang in zn vacht waardoor het er allemaal nog erger uitzag.. MAar omdat er een hooiruif stond, een golfplaat bescherming kon bieden en er een sloot was waar die uit kon drinken konde ze niets doen!
miep1979 schreef:Gisterenochtend werd ik er mee wakker....... op zich vind ik het heel goed initatief ECHTER mijn reactie was direct oh g0d hoeveel mensen gaan mij vanaf heden vragen zorg jij wel goed voor je paard...... niet dan ik me aangesproken voel, mijn paarden leven in een paradijs
net als jou voel ik me niet aangesproken, maar je kan bezig blijven.Noukie schreef:Romyv schreef:De dierenbescherming kan niet heel veel!! Wij hebben eens een een pony zien staan met giga lange hoeven, alle ijzers er al vanaf gevallen, halstertje bijna in zn neus gegroeid, een nat en modderig land waar bijna geen eten op stond en hij was echt helemaal alleen!! Verder zat ti onder de plekken van de zomerexceem en super lang in zn vacht waardoor het er allemaal nog erger uitzag.. MAar omdat er een hooiruif stond, een golfplaat bescherming kon bieden en er een sloot was waar die uit kon drinken konde ze niets doen!
Bizar he...
ik vind die hele campagne dan ook heel krom. Kijk, natuurlijk ben ik voor voldoende beweging etc etc etc, don't get me wrong! Maar toch denk ik dan een goed verzorgd "stalpaard" misschien nog blijer is dan bovenstaand voorbeeld..
. Je leest gelijk waar de meeste onnodige meldingen over gaan.
miep1979 schreef:Daarbij denk ik dat de boodschap niet over komt bij de mensen waarvoor de boodschap bedoeld is
Ooit heb ik de DB op de hoogte gebracht van werkelijk een gruwelijke stal met paarden die echt lichamelijk leed hadden door slechte verzorging, hier is werkelijk niets mee gedaan dus die hele DB neem ik niet serieus

Evelli schreef:pablo is wel een voorbeeld paard he
Citaat:denk dat de DB ook wel inziet dat je bij boxrust weinig anders kan