Snap er niets meer van!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Snap er niets meer van!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 10:09

Hallo bokkers,

Serieus ik weet niet meer wat ik ermee aan moet dus ik denk nu moet ik echt een topic openen misschien hebben jullie nog bruikbare tips.

Vorig jaar Juli ben ik begonnen bij een nieuw bedrijf in de horeca, het is mega gezellig super team. Op dat werk zit ook beveiliging doordat er het een en ander is gebeurd in het verleden en tegenwoordig weet je het nooit meer.
Vanaf de 1ste dag heb ik al een klik met een beveiliger (noem hem even Theo).

Maar Theo had nog een vriendin, deze vriendin zat voor een jaar in het buitenland, hij was stapelgek op haar. Maar wat zei daar allemaal deed had niemand een goed gevoel over.
Theo ging haar opzoeken rond September, hij kwam terug en alles was anders. Het ging niet goed tussen hun het vertouwen was weg, ze waren te lang uit elkaar en beide te veel veranderd maar ze zouden het wel zien als zei terug kwam.
Voor dat Theo naar haar toe ging had hij het altijd over haar: lees "in Septemer eindelijk naar m'n meisje toe". Nu had hij het er nooit meer over.

Theo en ik kregen een hele hechtere band, vertelde elkaar alles na het werken konden we nog uren bij de auto zitten praten over van alles en nog wat. Er zat een klik ik vond hem echt leuk werd verliefd. Ook aan hem kon je merken dat hij steeds meer contact zocht, en anders tegen mij deed dat tegen andere collega's.
Op een gegeven moment hebben we een best heftig gesprek gehad over mijn verleden, ik vertrouw hem en moest gewoon mijn verhaal kwijt het zat me dwars. En hij was er voor me, en hielp me door naar me te luisteren en me te helpen.

Hij had mijn nummer niet, maar wij hadden alle nummers achter op het bord hangen want je weet maar nooit in noodgevallen.
Dus ik had zijn nummer opgeschreven die dag daarna. Toen we savonds klaar waren met werken stuurde ik Theo een smsje om hem te bedanken voor alles, dat ik het super fijn vond dat hij zo naar me luisterde. Kreeg daarop een heel postief smsje terug, vanaf toef zijn we vriendschappelijk gaan smse. Op het werk werd ook het contact steeds beter. Maar helaas hij had nog steeds een vriendin.

Eind November krijg ik van hem een berichtje, hij had een ipod gekocht nou mijn ipod staat 8gb vol gepropt met muziek :Y) en die muziek stond Theo ook wel aan. Dus hij stuurde een berichtje of hij niet een keer langs mocht komen omdat ik toch wel degene was met de leuke muziek altijd op mijn ipod.
Tja tuurlijk mag hij een keer langskomen met zijn ipod, vriendinnen riepen al meteen Dees hier zit iets achter hij komt niet zomaar langs, want dan kan hij ook vragen of je liedjes naar hem mailt (msnde regelmatig) of dat je titels geeft en hij ze kan downloaden, of zelfs dat hij een cdtje voor je brand en deze op het werk aan hem geeft.
Daar zat natuurlijk ook iets in. Begin December kwam hij langs op een maandagmiddag ik zal het nooit meer vergeten haha.

Het was mega gezellig, op msn gingen soms de gesprekken verder dan alleen vriendschappelijk en draaide het welles uit richting de sex maar niet overdreven. Hij vertelde die avond ervoor op msn dat hij nekpijn had, dus ik vertelde hem moet je eigelijk maar is een massage krijgen.
Nou die maandagmiddag liedjes overgezet naar zijn ipod, gezellig lopen kletsen en lol gehad.
Het was echt gewoon super, en ik werd maar verliefder, ook aan hem zag je dat hij gevoels had.

Ik had tegen mezelf gezegt ik ga hem niet zelf zoenen, hij heeft een vriendin. Ga nergens zelf mee beginnen dan heb ik het strax gedaan. Stel dat hij zou beginnen zou ik niet weten op dat moment wat ik zou doen. Van het een kwam het ander en ik zei min of meer voor de grap, owja dan moet ik je nog even die massage geven he.
Hij helemaal blij, ging op mijn bed liggen en ik ging hem masseren. Maar wel gewoon op de manier hij op zijn buik liggen en ik boven op hem zitten en zo zijn rug/nek masseren.
Samen genoten we hier van, ik mocht van hem niet stoppen en ik vond het heerlijk om zijn lijf aan te raken en bij hem te zijn.

Na ongeveer een 20 min draaid hij zijn eigen om. Toch slikte ik wel even ik zag dat lieve koppie en smolt totaal weg van binnen.
Je zag aan zijn hoofd dat hij me wou zoenen, hij begon me over mijn rug te strelen, en door mijn haren te gaan. Natuurlijk aan de ene kant was ik super blij, maar aan de andere kant ook een dubbel gevoel.
Na ongeveer 10 min. erom te hebben lopen draaide begon hij me te zoenen, ik was helemaal overdonderd maar tegelijk ook super blij en gelukkig. Ik heb het laten gebeuren, later hebben we nog gezellig zitten kletsen. Me moeder kwam ondertussen thuis, en die heeft ook heel gezellig met Theo zitten praten.
Hij voelde zich wel thuis zo te zien.
Rond half 5 moest Theo weer naar huis toe, want ik moest om 5 uur beginnen met werken. We stonden in mijn kamer ik stond nog even mijn haren vast te maken voor het werk. Net voor we naar benede liepen kreeg ik weer een lief gewoon kusje op mijn mond. En hij keek totaal gelukkig uit zijn ogen.
Ook voor hij ging kreeg ik nog een aantal kussen en knuffels.

Je snapt het wel, ik was nu helemaal verliefd. Zat te shaken in mijn auto en kon nergens anders meer aan denken. Op het werk ging ook redelijk alles fout die dag ik was werkelijk alleen aan het trillen, op het werk vroegen ze wat er aan de hand was. Ik kon natuurlijk niets vertellen. Dus ik vertelde maar dat ik bijna een ongeluk had gehad op de weg naar het werk toe.
Een week nadat Theo bij mij was geweest had hij zijn vriendin gesproken het was uit. Hij had het er nog redelijk moeilijk mee en kwam een beetje in de knoop met zijn eigen gevoelens. Zei kwam een week later thuis. Natuurlijk ik zat ook in de spanning wat gaat er gebeuren nu zei werkelijk weer thuis komt.

Er gebeurde niets, zei voelde echt niets meer voor hem het was net zoals toen in September al helemaal over. Hij kwam regelmatig bij me langs meestal 1x in de week of in 1x in de 2 weken net hoeveel tijd we hadden het was natuurlijk een drukke tijd in de horeca. Al die tijd was super gezellig. We vertrouwden elkaar volledig. Er is na een paar keer ook meer gebeurd en we hebben sex gehad.
Ineens hoorde ik een paar weken niets meer van hem, geen reactie op smsjes en hij was niet meer op msn. Op het werk zag ik hem ook niet meer, want het bedrijf is dichtgegaan wegens verbouwing. In deze periode (begin Januari) heeft hij blijkbaar erg in de war gezeten met zijn gevoels. Hij wist niet meer wat hij ermee aan moest.
Na ongeveer 4 weken sprak ik hem weer, het werd weer zoals eerst. Gezellig contact en hij kwam weer langs. Na een paar keer kreeg ik me twijfels kom hij langs voor mij of voor iets anders. We hebben daar toen een goed gesprek over gehad.
Hij zit erg dwars met zijn gevoelens en weet even niet meer wat hij wilt. Er zit zeker heel veel liefde achter, maar hij heeft nu een paar vervelende relaties achter de rug en wilt gewoon nog geen nieuwe vaste relatie.

Tuurlijk dit snapte ik, tot de dag van vandaag blijven hij bij mij komen. Vanaf December tot Maart nu dus, afgelopen zondag was het super gezellig, samen tv kijken in elke reclame mij helemaal vast pakken dikke knuffel geven en kussen.
Het voelde zo goed, helaas werd hij gebeld door zijn baas, er was een spoedklus hij moest komen werken.

Nu is het zo de ene keer hoor je weken elke dag iets van hem, en dan hoor je soms ineens gewoon 2 weken niets. Ook al sms ik, stuur ik een sms waarin ik echt iets moet weten voor school etc etc. Dan reageert hij altijd meteen. Maar op normale smsjes doet hij dat niet. Het is nu eenmaal niet een echt sms kind.
Maar daardoor krijg ik zoveel twijfels het is nu al 3 maanden bezig, hoelang moet ik nog wachten voor hij zijn gevoelens op zijn plek heeft staan. Moet ik zelf gaan vragen de volgende keer als hij hier is van hoe zit het nou maar HOE moet ik dat dan vragen.

Vind hij me echt leuk, of weet hij het zelf ook niet. Elke keer als Theo hier is heeft hij de grootste lol met mijn moeder, hij voelt zich zo thuis hier. Tussen ons het contact het is zo gezellig. Als ik hem tegen kom op een ander werk van hem en ik kijk eerst rustig rond in de winkel dan kijkt hij me de hele tijd aan. Lach ik dan naar hem smeekt hij dat ik naar hem toe kom. En ook dan praten we even en voel ik gewoon een klik.

Mijn vriendin had het niet meer zo hoog met hem, doordat ik dan wel iets hoorde en dan weer niet. Maar nu na de carnaval doet hij zoveel anders, hij doet veel liever, kijkt heel anders uit zijn ogen naar mij.
Zelfs mijn vriendin zei van de week Dees hoe hij nu tegen jou doet is geweldig ik ken hem zo niet. Ik hoop dat het waar is wat ik zie en niet dat het strax weer een klap is.

Jullie snappen ik weet niet meer wat ik ermee aan moet, zou hij me echt leuk vinden. Hoe lang moet je nou zo iemand de tijd geven, wat kan ik wel en wat kan ik niet aan hem vragen......

Pfff sorry voor het lange verhaal maar ik hoop gewoon dat iemand iets herkent in mijn verhaal. Of tips kan geven wat ik ermee aan moet want ik ben zo gek op die jongen, en wil niets anders dan samen met hem zijn.....

Bedankt voor het lezen!

deedee19

Re: Snap er niets meer van!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:20

Pfew wat een verhaal. Kan snappen dat je in de war bent. Hoe moeilijk het ook is, probeer even een tijdje niks te laten horen. Als hij je gaat missen neemt hij echt wel contact op. Valt niet mee als je verliefd bent, maar is wel even het verstandigst.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:25

Ten eerste denk ik dat de start niet goed is geweest en daarbij denk ik dat je een heel puberaal jochie aan de haak hebt geslagen die graag eerst gaat fladderen voor hij zich ergens in stort.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:29

Play hard to get girl.....

(enne straks schrijf je met ks)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:34

Ik ben het met de anderen eens. Ik ben bang dat je niet de makkelijkste hebt uitgekozen. Laat hem nu maar eens een poosje voelen hoe het is om altijd maar af te moeten wachten. Daden hebben bij mannen vaak meer effect dan woorden ;)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 10:36

Alvast bedankt meiden, idd dat is de beste manier denk ik. Heb al vaker toen ook een tijd niets van me laten horen. En toen hing meneer ineens aan de telefoon. Hij wou even wete hoe het met dat lieve meisje ging.....

Maar moet hem dus gewoon nog een keer min of meer negeren.
Moet ik dan zelf ook is een keer niet reageren op een sms?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:42

HouVanUtopia schreef:
Alvast bedankt meiden, idd dat is de beste manier denk ik. Heb al vaker toen ook een tijd niets van me laten horen. En toen hing meneer ineens aan de telefoon. Hij wou even wete hoe het met dat lieve meisje ging.....

Ik denk dat hij voor zichzelf moet gaan bepalen wat hij wil, zonder dat je er invloed op hebt. Laat hem gewoon maar links liggen (is moeilijk :D ), hij komt vanzelf wel en anders maar niet. Maar pas wel op dat jij niet op oproep beschikbaar bent, zo steekt het feest niet in elkaar.

Mánnen :roll:

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:46

Ik zou gewoon even helemaal nergens meer op reageren :) laat m zoals quellian ook al zegt de boel zelf ma even lekker zelf uit zoeken :)

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:51

Oehh.. heel herkenbaar verhaal.
En als je hem erop aan spreekt is het zeker van: 'wat doe ik verkeerd dan?!'

Praat er eens goed over. Vraag hem gewoon wat hij nou wil. En als hij vaag blijft doen gewoon laten gaan.

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:52

Jij bent verliefd, en accepteert dan heel veel.
Maar ik denk niet dat hij de juiste voor jou is, als hij iedere keer zolang niets van zich laat horen.
Je laat met je spelen op deze manier, laat hem maar eens voelen dat je een sterke persoonlijkheid bent.
En niet wacht op onzekerheden, dat hij dan ineens weer lief tegen jou doet kan hij zich mooi aan jou binden.
En jij bent weer helemaal op roze wolken.
Er zijn genoeg leuke jongens die jou liefde wel waard zijn.
Laat niet zo met je spelen, later krijg je er misschien spijt van. :(:)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:54

Quellian schreef:
HouVanUtopia schreef:

Ik denk dat hij voor zichzelf moet gaan bepalen wat hij wil, zonder dat je er invloed op hebt. Laat hem gewoon maar links liggen (is moeilijk :D ), hij komt vanzelf wel en anders maar niet. Maar pas wel op dat jij niet op oproep beschikbaar bent, zo steekt het feest niet in elkaar.

Mánnen :roll:

_/-\o_

Dat zal zeker moeilijk worden, maar hij moet het zelf bepalen ben ik bang

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:32

Wow wat een verhaal!
Maar als het al zo lang aan de gang is, kun je natuurlijk een keer zeggen dat je heel erg verliefd op hem bent, maar niet voor eeuwig wilt wachten. ;)
Mijn vriend woonde toen we net samen waren een heel stuk verderop en we zagen elkaar in het weekend, maar soms hoorde ik dan ook 2 weken niets. Nou ben ik niet zo het wachterige type :+ dus na +/- 2 maanden heb ik gezegd dat ik hem heel leuk vond, maar dat ik het niet prettig vind om zo lang niets te horen en vroeg hem of hij wel of niet wat zag in een relatie. Schoorvoetend zei hij dat hij wel een relatie wilde. Ik ben kort daarna 2 weken op vakantie geweest en we hebben elkaar toen niet gesproken. Toen ik terug kwam is hij blijven slapen en nooit meer weggegaan! :D

Ik begrijp dat je ontzettend verliefd bent, maar je mag nu ondertussen toch wel wat duidelijkheid verwachten! Suc6 ermee!! ;)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:36

Ik ben nu ook een beetje in de war. Als hij je niet leuk vond, waarom zal hij dan seks met je hebben gehad? Waarom zal hij dan iedere keer naar jouw huis zijn gekomen?
Niet iedereen is even vol van MSN en SMS.. ;)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:41

Lastige situatie zeg!
Ik zal denk ik (hoe moeilijk ook) hem ff proberen te negeren (links liggen zoals eerder gezegd) dus niet elke keer contact zoeken, laat hem contact met jou zoeken.
Als jullie voor elkaar bestemd zijn komen jullie echt wel bij elkaar.

Sterkte in ieder geval!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:53

las een pauze in..
zolang hij het niet op een rijtje heeft kunnen jullie niet samen verder,
er moet gewoon iets veranderen en daarin moet je duidelijk met hem zijn..
stel duidelijk je grenzen, en laat niet over je heen lopen,,
daar ga je spijt van krijgen.
sterkte in elk gval

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:08

lastige situatie, misschien hem een keer aanspreken.

Kleine opmerking,
zei met korte ei is als iemand iets zegt "hij zei dat hij de was moest doen"
zij met lange ij is het vrouwelijk geslacht"Zij zei dat zij de was moest doen"

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:55

gewoon een tijdje negeren. Ik heb zelf die fout ook gemaakt, bij mij duurde het een jaar 'ja toch wel, of nee, misschien is het maar beter van niet'
Toen was ik het zat en heb voor zijn ogen met een andere jongen gekust.
We zijn anderhalf jaar samengeweest en nu nog dikke vrienden.

Het is gewoon dat sommige mannen zo een bord (of eigenlijk een betonnen plaat van een kilometer dik) voor hun kop hebben dat ze niet willen inzien dat JIJ speciaal bent maar dat je niet eeuwig en een dag gaat wachten.
Dus mijn advies is negeren en je aandacht een beetje verspreiden, hij komt er zelf wel achter. Komt hij er niet achter dan weet je ook wat je aan hem hebt,...

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:11

Tijd voor een goed gesprek lijkt mij. :D

Spreek wederzijds jullie verwachtingen naar elkaar uit en maak duidelijk wat je wel en niet wilt.
Op de manier zoals het nu gaat, ga je voor elkaar dingen invullen, waardoor je een heel ander beeld krijgt van de situatie. Je weet op een gegeven moment niet eens meer wat er nu werkelijk speelt.

Maak o.b.v. dat gesprek je keuze; doorgaan of niet?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 16:38

ThQ Allemaal.
Het is ook echt heel verwarrend steeds, sinds de carnaval zoekt hij toch wel meer contact dan eerst.
Hij belt me soms spontaan op om even te vragen hoe het gaat. Mannen ..... idd smse msne is hij niet echt een type van. Hebben welles heel gesprek ook daarover gehad, hij komt nu al vaker online enzo voor mij.

Ik heb hem toen ook gezegt dat ik echt niet meteen een vaste relatie hoef, maar iets meer zekerheid wat vaker van hem horen wel fijn zou zijn.
Dit doet hij na die tijd ook. Een paar weken zelfs dat hij elke dag smste, of online kwam.

Nu is dit weer minder geworden. En dan denk ik ja waarom ineens zo weinig weer.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:53

Phoe, lastig hoor...

Kan begrijpen dat hij in de war is met zijn gevoelens en misschien niet meteen wat vast wil. Maar misschien kan je wel bepaalde dingen met hem afspreken?

Heeft hij nog gevoelens voor zijn ex? Of bindingsangst?

Zou hier toch even over praten met hem. Dat hij in de war is dat kan gebeuren, maar hij zal toch een keer moeten kijken wat hij echt wil en jou niet constant aan het lijntje houden. Want dat lijkt ie nu wel te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:20

Heb het er met hem over, vaak hbben ze niet eens in de gaten dat hun gedrag zoveel invloed kan hebben. Ik heb ook altijd als ze een tijd niks laten weten meteen het idee dat er heel wat achter schuilt, vaak hebben ze het gewoon druk :+

Zou proberen even afstand te nemen, laat hem het initiatief nemen. Kijk ook eens naar hem als 'niet-verliefde', wat is er over een jaar nog steeds leuk aan hem?

Succs!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:45

Kyno schreef:
Tijd voor een goed gesprek lijkt mij. :D

Spreek wederzijds jullie verwachtingen naar elkaar uit en maak duidelijk wat je wel en niet wilt.
Op de manier zoals het nu gaat, ga je voor elkaar dingen invullen, waardoor je een heel ander beeld krijgt van de situatie. Je weet op een gegeven moment niet eens meer wat er nu werkelijk speelt.

Maak o.b.v. dat gesprek je keuze; doorgaan of niet?

Amen! :j

Niet van dat kinderachtige hard-to-get gedoe, gewoon open en eerlijk zijn. Succes!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:31

Ik heb ooit een ex gehad die nog teveel met zijn vorige vriendin in zijn hoofd zat. Het heeft een jaar geduurt, waarin we op vakantie zijn gegaan, het heel gezellig hebben gehad, en veel leuke dingen hebben gedaan.
Toch kon hij mij (tot over mijn oren verliefd toen) niet geven wat ik wilde. Altijd maar zijn ex en zijn gevoelens.
We waren nog geen 2 weken uit elkaar uiteindelijk en hij had een vriendin waar hij het nu (2 jaar later) nog steeds volhoud.

Kortom, kijk uit met wat je doet. Wordt niet een soort van troost vriendin in moeilijke tijden. Dat is alleen maar kwetsend

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:03

Ik zou zelf de intimiteit maar afhouden tot hij weet wat hij wil. Want tja; goede vrienden en seks, da's al aardig een relatie... maar dan níet aan een relatie willen beginnen, dan klopt het niet.
Het is érg moeilijk, maar het scheelt veel verdriet en ellende voor beiden. Even gewoon ''vrienden'', tot hij besluit wat hij nu voelt.

Voor mij is het altijd simpel; je bent verliefd, of niet. Je voelt iets voor iemand... of niet. In de knoop zitten, het even niet weten, allemaal prima... maar dan moet je ook niet verwachten dat je seks met elkaar zult hebben... want dan vind ik dat je iemand ''aan het lijntje'' houd. Je kiest voor iemand, of niet.

Theo bedoeld het misschien heel oprecht, maar ik zou het hele intieme deel toch afhouden tot hij alles op een rijtje heeft.