I-Phone, hoe bevallen ze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Medea

I-Phone, hoe bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 08:35

Aangezien ik binnenkort mijn telefoon contract kan verlengen en dus een nieuwe telefoon mag uitzoeken, vraag ik mij af hoe de I-phones bevallen. Hoe is de gebruiksvriendelijkheid? Zijn er veel technische problemen? Is het waar dat de telefoon last heeft van zgn bugs?

Ik hoor het graag!

BartVB
Eigenaar

Re: I-Phone, hoe bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 08:59

Bevalt (mij) uitstekend! In de eerste maanden waren er idd redelijk wat problemen, batterij was in een a twee dagen leeg, problemen met ontvangst, stabiliteit van de software was niet super. Maar inmiddels zijn we een paar grote software updates verder en die problemen zijn eigenlijk allemaal opgelost. Als je zuinig doet gaat de batterij nu een weekje mee, ontvangst is prima (behalve waar het netwerk van T-Mobile bagger is natuurlijk :\), stabiliteit van de software is sterk verbeterd. Ik heb nog heel af en toe dat een applicatie crashed maar dat zijn eigenlijk vooral applicaties die ik gedownload het, niet van Apple zelf.

M'n vriendin heeft overigens ook een iPhone en we gebruiken nu MobileMe om onze agenda's te synchroniseren, da's echt een super functie :D Verder is de gebruiksvriendelijkheid top. M'n nichtje van 7 kon zo met dat ding overweg en zelfs mijn vader kan met deze telefoon werken. En dat wil wat zeggen :P

Overigens gaan er al een tijdje geruchten over een update van de iPhone. Als je geen haast hebt zou ik daar op wachten. Waarschijnlijk zelfde prijs maar dan sneller, met meer geheugen, etc.

Zie ook:
http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:03

Ik ben er ook helemaal gelukkig mee! Maar Bart, hoe kun jij in hemelsnaam een week met je batterij doen? Misschien dat het me zou lukken als ik er echt alleen maar mee bel af en toe, maar door het binnenhalen van mijn mail, af en toe eens internetten en natuurlijk muziek luisteren, ligt hij bij mij wel elke dag in de lader. Dat is voor mij echt het grootste nadeel!
Verder helemaal top!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:05

Ik zeg ook heel zuinig doen en ik heb het ook nog niet gehaald tot nu toe :D Maar als ik een week vooral thuis werk en dus niet onderweg hoef te mailen/internetten/video kijken/muziek luisteren dan kan hij een flinke tijd op standby blijven staan :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:07

Toen ik de titel zag dacht ik heel wat anders... :')

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:12

BartVB schreef:
Ik zeg ook heel zuinig doen en ik heb het ook nog niet gehaald tot nu toe :D Maar als ik een week vooral thuis werk en dus niet onderweg hoef te mailen/internetten/video kijken/muziek luisteren dan kan hij een flinke tijd op standby blijven staan :)

Ja oke... Bij mij moet ie te hard werken denk ik ;)

Een ander nadeel vind ik trouwens dat ik hem heel vaak niet hoor! Maakt niet uit hoe hard ik het riedeltje zet. Ook vind ik het stom dat het belachelijk veel moeite kost om een niet-standaard ringtone in te stellen...