Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

benangelique schreef:of wat dacht je van grind? is er in vele kleuren en je kan er zelfs een patroon in laten leggen.
tegenwoordig heb je ook hele mooie plavuizen; die lijken op houten planken. geen idee hoe deze soorten heten.
ook als er wat opvalt ofzo, gemakkelijk in onderhoud en er komen niet snel krassen op 

_Marinke_ schreef:benangelique schreef:of wat dacht je van grind? is er in vele kleuren en je kan er zelfs een patroon in laten leggen.
tegenwoordig heb je ook hele mooie plavuizen; die lijken op houten planken. geen idee hoe deze soorten heten.
Volgens mij hebben wij dat, het is iig van een soort plastic (pvc?)
Lijkt net op écht hout, maar super makkelijkook als er wat opvalt ofzo, gemakkelijk in onderhoud en er komen niet snel krassen op
Is alleen niet de goedkoopste.. maar goed dan heb je wel wat
Zal is aan m'n ouders vrage wat het precies is etc.
Beli schreef:Ik heb een houten vloer
Eiken kasteel vloer met heel veel knoesten en zo erg makkelijk en het geeft niet als er krassen en vlekken in komen omdat hij toch al zo grof is ......

Wij hebben zelf ook een marmeren vloer en dan niet dat zwart wit gemengde enorme sjieke vloer van die mafioso huizen uit de film, maar creme met terracotta tinten in rechthoekige tegels
We hebben een woonkamer met een enorm oppervlak (lees 100m2) en daar zit de keuken en de hal nog niet eens bij, maar het is echt heel mooi

benangelique schreef:grind kom ik van terug nu ik je post terug lees. het is idd niet heel schoon te noemen, je kan het alleen stofzuigen en niet makkelijk dweilen. als je wilt dweilen moet je je halve vloer onder water zetten, schrobben en alles weer opzuigen met een waterzuiger.
heb het even nagevraagd aan de vrienden die het hebben liggen.

...
_Marinke_ schreef:Volgens mij hebben wij dat, het is iig van een soort plastic (pvc?)
Lijkt net op écht hout, maar super makkelijkook als er wat opvalt ofzo, gemakkelijk in onderhoud en er komen niet snel krassen op
Is alleen niet de goedkoopste.. maar goed dan heb je wel wat
Zal is aan m'n ouders vrage wat het precies is etc.