Zijn er mensen die weten wat de reden van z'on sticker is? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zijn er mensen die weten wat de reden van z'on sticker is?
Babel schreef:Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.
Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.
Babel schreef:Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.
Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.
Dacht idd ook altijd dat het gewoon voor de lol was. Citaat:Wat moet ik als mede-weggebruiker met deze mededeling? Mijn hoofd uit het raam steken en goetchie goetchie poele poele tegen de kleine roepen? Moet ik toeteren en zwaaien om te laten weten dat ik de sticker heb opgemerkt? Moet ik mijn auto in de vrij zetten om zo heel langzaam langs de auto-met-baby te rijden om de kleine wereldburger niet wakker te maken?
Citaat:Maar die sticker met baby aan boord is me nog steeds een raadsel. Korte research binnen mijn collega-met-kinderen groep leverde de volgende reactie op; ‘volgens mij zodat er bij een ongeluk nog gezocht wordt naar zo’n kleine hummel die best onder de voorstoel geschoten kan zijn’. Lijkt me op zich heel plausibel, want een vader of moeder wil zijn kind natuurlijk niet kwijtraken. Aan de andere kant: ik zou bij een ongeluk mijn tas ook niet kwijt willen raken met mijn mobiel, agenda, paspoort en rijbewijs. Zou ik een sticker kunnen krijgen met ‘tas aan boord’?

bumperklevers maakt het niet uit waar ze kleven met of zonder kind, het doet ze geen zier
)
) ikdoemaarwat schreef:ik zelf heb een tijd 2 stickers achterop gehad waar ik veel meer lol van had
sticker a : lach even naar me als je geen onderbroek draagt
(en dan die glimlachjes)
sticker b: honk if your horney
(en dan moet je hem niet vergeten zoals ik en dan getoeterd worden voor het rode stoplicht en dan je middelvinger opsteken omdat je denkt: wat een idioot , het is toch rood![]()
)