Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wat Yessy zei gold voor mij ook, als het kon probeerden m'n ouders de voorste rij te krijgen zodat ik lang uit op de grond kon slapen en kon spelen etc. Het ligt natuurlijk wel aan het kind, ik was over het algemeen heel makkelijk
met een 'lastiger' kind zal het misschien moeilijker gaan...
Nou, toen hebben m'n ouders wel even mijn ticket laten wapperen...betaald is betaald, uiteindelijk kreeg ik wel m'n stoel
)suuzepuus schreef:ik zou niet graag 24 uur lang naast/voor of achter een jengelend kind in een vliegtuig willen zitten!

wreckh schreef:Ik heb wel is van iemand gehoord (in tijdschrift "kinderen"volgens mij) Die met een camper door amerika hebben getrokken met een kleintje van 9 maand ofzo. Ze reden als ze sliep. Zo konden ze veel zien en had het kind er weinig last van.

Xenobyte schreef:Het lijkt mij zelf ook niks om naast schreeuwende kinderen te moeten zitten nee, dat is ook waar ik enorm tegen op kijk. Volgend jaar is hij 2, voordeel is dat hij nog niet naar school hoeft en we willen graag 5 of 9 maanden weg. Misschien kunnen we ook nog wel een jaartje wachten..
Iemand zei iets over rondtrekken. Dat is ook niet eerlijk tegenover een klein kind, de hele dag wat in een autostoel zitten worden ze niet blijer van. Wat ik bedoel te zeggen is dat we niet in 3 weken alles hoeven te bekijken dus wordt het reizen daardoor automatisch al beperkt.
Goeie tip fc over die bekertjes!
Het is een idee wat eigenlijk nog maar in de beginfase is, vandaar mijn vragen. Het is mijn ultieme droom om naar amerike te gaan en nu we 'nog maar 1' kind hebben is het wat makkelijker dan als er evt meerdere zouden zijn.
Maar ik zou toch het risico nemen
Vjestagirl schreef:Van een jengelend kind wordt het hele vliegtuig gek... Ik heb het 1x gehad dat ik griep had, toch van San Francisco naar Amsterdam vloog en er een krijser achter me zat. Ik dacht dat ik echt helemaal gek werd, het deed zoooo veel pijn...
Dan is 11 uur errug lang! Vjestagirl schreef:wreckh schreef:Ik heb wel is van iemand gehoord (in tijdschrift "kinderen"volgens mij) Die met een camper door amerika hebben getrokken met een kleintje van 9 maand ofzo. Ze reden als ze sliep. Zo konden ze veel zien en had het kind er weinig last van.
Dat is gewoon echt zonde van het land. Ik zou pas gaan als het kind zelf er ook iets aan heeft...