Relatie wordt saai...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimo_

Relatie wordt saai...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 16:57

Ik denk dat iedereen het wel eens heeft gehad, het punt in je relatie dat het saai en simpel wordt.
De spanning is er af, en elkaar zien is prima, maar niet echt spannend meer.

Dat heb ik nu dus ook :P
Mn vriend en ik hebben nu bijna 9 maanden, en we beginnen een beetje een sleur in onze relatie te krijgen..
We zien elkaar haast elke dag, en ben ook dolblij als ik hem zie, maar het enige wat we doen is op bed ligge en tv kijken of dvd kijken :Y)

Moet ik er wel bij zeggen dat we allebei een vrij druk leven hebben..

Mijn vriend werkt 5 dagen in de week, op maandag/woensdag en vrijdag avond bokst hij, op dinsdag, donderdag en zondag voetbalt hij, en als hij tijd over heeft gaat hij fitnissen.

Ik heb 2 bij baantjes, werk dinsdag middag en avond, woensdag middag en avond, donderdag avond, en zaterdags van 11 tot 1. En op maandag en zondag ga ik naar mijn verzorgpaardje. Ook zit ik nog op school en zit rond mn examens. Bij mijn oma is longkanker gevonden, dus daar help ik ook een handje bij in huis en haal ik boodschappen voor etc..

Dus als we 's avonds laat op bed liggen, zijn we eigenlijk blij dat we liggen :p

Maar toch balen we er allebei van dat we in een sleur zitten. We willen de spanning weer terug!
Maar hoe..? :P
Bios en de kroeg in houd hij niet van..
Uit eten wordt hem ook niet, want ik werk rond etenstijd :Y)

Dus heeft iemand een idee hoe we weer uit die sleur kunnen komen?
Ik heb gedacht aan spannende cadeautjes ofzo..
Of een weekendje weg, maar ja dat moet financieel en qua tijd ook maar net weer uitkomen!

Dus wie of wie heeft voor mij DE oplossing? :o

ENOMIS

Re: Relatie wordt saai...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:58

Houd dit even in de gaten, na 2,5 jaar ben ik ook eenbeetje op zoek naar nieuwe inspiratie haha. :Y)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:00

S ex :j Onverwachts, bijvoorbeeld voordat hij gaat trainen?! Verras hem :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:00

na 8 jaar samen,... en nog steeds geen verveling hoor...

Wat hier boven gezegd word, doe stoute dingen ;)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:01

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:02

Ja dat is dus ook een probleempje :+
Ik WIL wel iets spontaans doen op dat gebied, maar durf het niet :o
Waarom?? Heb echt geen flauw idee!
Durf op de 1 of andere manier die stap niet te zetten :o
Is iets waar ik aan ga werken :P

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:02

Met de s ex is bij ons echt niks mis..
Ik ben alleen een beetje te schijterig om een echte verassing te doen zoals st ri pp en. :D

Maar tis niet dat het saai is, maar meer vanzelfsprekend allemaal.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:07

Cursus massage bv en dat samen doen.
Sex kan idd ook voor spannende momenten zorgen :j
Dagjes weg naar een andere plaats toe, goedkoper dan een weekend weg en je bent er ook even uit.
Bowlen, mountainbiken, naar een klimmuur, quad rijden, paardrijden samen, ergens skiën of een andere workshop.
Genoeg te vinden op internet ;)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:09

Gewoon een dagje ergens naartoe is vaak wel een oppepper voor je relatie. Lekker tijd voor elkaar hebben en weer eens echt een goed gesprek.
Jullie zijn allebei heel druk, maar misschien kun je een verrassingsdag/weekend plannen. Jij kan vrij vragen bij je werk, je kunt voor hem bijvoorbeeld de voetbal afzeggen bij zijn trainer. Bij het opstaan 's ochtends vertel je hem dat jullie iets leuks gaan doen die dag (bijvoorbeeld dagje dierentuin en daarna uit eten, ik noem maar iets) en dat alles al geregeld is.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:12

Haha dit heb ik ook altijd, maar dan meestal na een maand of 2 :') . Ik raak gewoon al heel snel uitgekeken op een jongen, en dat resulteert bij mij altijd dat ik het na een maand of 4 uitmaak :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:14

Een andere optie is elkaar misschien niet elke avond zien? Ik merk dat als mijn vriend een paar dagen weg is of als ik met mn ouders mee ben op vakantie en hij halverwege weer naar huis moet (hij gaat altijd paar daagjes mee), ik m daarna echt mis en vervolgens ook zo blij ben hem weer te zien dat de sleur er ook niet in kan sluipen. Ook doen wij het eigenlijk elke week zo, ma en do zijn voor ons zelf, woe avond kom ik naar hem en gaat hij lekker gamen en ik beetje leren of boek lezen or whatever om vervolgens wel heerlijk samen naar bed te gaan :)
Op die manier weinig sleur na al weer 15 maanden :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:19

ik ben nu ruim 18 jaar samen met mijn vriend.
wij waren elkaars eerste zeg maar. :D
ik denk dat iedere relatie na een langere tijd wel even of langere tijd te maken krijgt met een sleur gevoel.
zo ook hier geweest,vooral het eerst jaar na de geboorte van mijn jongste kindje.(is nu 2 jaar)
verliefdheid gaat altijd over,en als het goed is gaat het over in houden van,respect hebben voor elkaar.elkaar lief hebben.
mijn partner en ik kennen elkaar door en door,en kunnen met weinig woorden spreken om elkaar te begrijpen.
in mijn familie is iedereen al een keer gescheiden,sommige daarvan omdat de liefde over is..........
ik denk altijd overal is het wel iets,en in ieder huisje hangt een kruisje,maar als het bij jullie nu al na 9 maanden zoeken is naar spanning en avontuur dan weet ik niet of jullie voor elkaar bestemd zijn.(hopelijk heb ik het gigantiesch mis :o )

wij hebben hier ieder ons eigen ding,en met kids is het wel eens moeilijk om ieder zijn ding te laten doen,maar nooit is hier ruzie of echte iritatie,en als we eens iets echt samen gaan doen dan genieten we daar extra van,maar kunnen ook erg van elkaar genieten als we met de kids weg gaan zoals gisteren naar de duinen,hond mee,scheppen en emmers,en als we zo het spul bezig zien dan zijn wij erg gelukkig,en dankbaar dat we het zo fijn hebben samen.

geniet en koester wat je hebt.
en als je niet gelukkig bent moet je keuzes gaan maken.
ik hoop voor je dat iemand een goede tip voor je heeft.
succes met je relatie.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:21

Ik had in het begin na 9 maanden ook wel een sleur in de relatie.
Ik denk dat je dat vaak zowieso wel hebt als je elkaar (bijna) elke dag ziet, is niet meer dan normaal vind ik.
Het gaat erom hoe je er dan mee om gaat, en niet meteen beeindigen omdat het saai is geworden.
Er zijn veel manieren dat je kunt doen om minder sleur in je relatie te krijgen, terwijl je wel samen bent.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:24

Ja en dan zeggen sommigen met samen wonen zie je elkaar ook elke dag, maar dat is toch anders.. Ieder heeft zn werk en dingen, en je laat elkaar ook makkelijker zn eigen ding doen omdat je weet dat je elkaar savonds in bed toch weer ziet, of bv tijdens het avond eten. Dat vind ik ook het nadeel van latten, je gaat mekaar dagelijks zien omdat je denkt dat dat goed is voor je relatie, maar meestal ga je je uiteindelijk toch alleen maar irriteren omdat je verder zeker als je werkt, totaal geen tijd meer overhoudt voor jezelf :)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:26

na 9 maanden het al saai vinden vind ik wel erg vroeg. Je moet elkaar ook kunnen vermaken zonder dat er allerlei kunstgrepen als dagjes uit en strippen aan te pas hoeven te komen.

Gewoon omdat je vreselijk met elkaar kan lachen of heerlijk kan praten. Dat kan ook als je moe in bed ligt of onder het afwassen.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:29

Frouk schreef:
Een andere optie is elkaar misschien niet elke avond zien? Ik merk dat als mijn vriend een paar dagen weg is of als ik met mn ouders mee ben op vakantie en hij halverwege weer naar huis moet (hij gaat altijd paar daagjes mee), ik m daarna echt mis en vervolgens ook zo blij ben hem weer te zien dat de sleur er ook niet in kan sluipen. Ook doen wij het eigenlijk elke week zo, ma en do zijn voor ons zelf, woe avond kom ik naar hem en gaat hij lekker gamen en ik beetje leren of boek lezen or whatever om vervolgens wel heerlijk samen naar bed te gaan :)
Op die manier weinig sleur na al weer 15 maanden :)

De laatste tijd zien we elkaar ook niet meer elke avond, had ik echt geen zin meer in :P
Wou wel eens lekker in me 1tj in bed liggen :P
En hij moet altijd rond 5uur 's ochtends uit bed, en hij doet dat op zo'n manier dat iedereen er wakker van wordt :Y)
We zien elkaar nu ong. 3 avonden in de week denk ik.
Ene week iets meer, en de andere week wat minder :)

amazone77 schreef:
ik ben nu ruim 18 jaar samen met mijn vriend.
wij waren elkaars eerste zeg maar. :D
ik denk dat iedere relatie na een langere tijd wel even of langere tijd te maken krijgt met een sleur gevoel.
zo ook hier geweest,vooral het eerst jaar na de geboorte van mijn jongste kindje.(is nu 2 jaar)
verliefdheid gaat altijd over,en als het goed is gaat het over in houden van,respect hebben voor elkaar.elkaar lief hebben.
mijn partner en ik kennen elkaar door en door,en kunnen met weinig woorden spreken om elkaar te begrijpen.
in mijn familie is iedereen al een keer gescheiden,sommige daarvan omdat de liefde over is..........
ik denk altijd overal is het wel iets,en in ieder huisje hangt een kruisje,maar als het bij jullie nu al na 9 maanden zoeken is naar spanning en avontuur dan weet ik niet of jullie voor elkaar bestemd zijn.(hopelijk heb ik het gigantiesch mis :o )

wij hebben hier ieder ons eigen ding,en met kids is het wel eens moeilijk om ieder zijn ding te laten doen,maar nooit is hier ruzie of echte iritatie,en als we eens iets echt samen gaan doen dan genieten we daar extra van,maar kunnen ook erg van elkaar genieten als we met de kids weg gaan zoals gisteren naar de duinen,hond mee,scheppen en emmers,en als we zo het spul bezig zien dan zijn wij erg gelukkig,en dankbaar dat we het zo fijn hebben samen.

geniet en koester wat je hebt.
en als je niet gelukkig bent moet je keuzes gaan maken.
ik hoop voor je dat iemand een goede tip voor je heeft.
succes met je relatie.

Ja nou ja, het is niet echt saai, meer vanzelfsprekend allemaal :P
Ik vind het nogsteeds heerlijk om hem te zien, en kan uren naar hem kijken met kriebels in mn buik :o
Dus qua liefde en alles zit het (gelukkig) dik in orde!
Het is meer dat ik iets anders wil doen dan tv kijken of een dvd kijken :P

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:33

Waves schreef:
na 9 maanden het al saai vinden vind ik wel erg vroeg. Je moet elkaar ook kunnen vermaken zonder dat er allerlei kunstgrepen als dagjes uit en strippen aan te pas hoeven te komen.

Gewoon omdat je vreselijk met elkaar kan lachen of heerlijk kan praten. Dat kan ook als je moe in bed ligt of onder het afwassen.

Dat hebben we gelukkig ook wel vaak :)
We kunnen echt gesprekken hebben met het iq van een honder drol :P
En er daarna keihard om lachen omdat het echt totaal nergens over gaat :Y)
het praten zit ook wel goed :) Al heeft hij echt overal commentaar op soms :P

Het is alleen dat we vaak dezelfde dingen doen, en daar baal ik een beetje van

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:34

fijn om te lezen dat de liefde goed zit ;)

misschien een idee om savons samen een stuk te gaan wandelen? het weer word beter en het blijft langer licht savonds,lekker hand in hand :D

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:35

C_arola schreef:
Ik denk dat je dat vaak zowieso wel hebt als je elkaar (bijna) elke dag ziet, is niet meer dan normaal vind ik.
Het gaat erom hoe je er dan mee om gaat, en niet meteen beeindigen omdat het saai is geworden.
Er zijn veel manieren dat je kunt doen om minder sleur in je relatie te krijgen, terwijl je wel samen bent.

Uitmaken doe ik echt niet!!
Ben veels te gek op hem :o
Met hem wil ik voor altijd verder, en hij wil dat ook met mij.
Daarom willen we onze relatie spannend houden :)

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:38

LuckySil schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. Zelfs na 2,5 jaar durf ik het niet. :+

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:43

LuckySil schreef:
C_arola schreef:

Uitmaken doe ik echt niet!!
Ben veels te gek op hem :o
Met hem wil ik voor altijd verder, en hij wil dat ook met mij.
Daarom willen we onze relatie spannend houden :)

Dit was niet persoonlijk voor jou bedoelt, maar in het algemeen omdat sommigen het wel snel uitmaken met hun vriend.
Ik vind het goed dat je verder kijkt om je relatie spannend te houden.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:11

koop van die dobbelstenen met van die opdrachtjes erop :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:29

LuckySil schreef:

Neem s ex bijvoorbeeld. Ikben zelf ook echt een watje met dat betreft. Durf het niet aan te zetten of heb er geen zin in. Maar zondag is er altijd voetbal op. Mijn vriend: ik ga beneden voetbal kijken. Ik zeg, dus niet en draai me om en hup doe mijn shirt uit... Dat soort dingen. Dat heeft ie echt wel door en hetis ook nog eens leuk ook :o

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:55

Ben bijna 2 jaar (nouja, vandaag 21 maanden) met mijn vriend. En hebben het echt niet saai.
- We houden allebij van paarden dus gaan we regelmatig de bossen in. Gewoon lekker relax of lekker crossen. Houd het ook leuk!
- Verder gaan we 1 keer in de maand stappen en op vrijdag avond met vrienden pokeren. (sociale contacten blijven houden is ook belangrijk!) Lekker met andere buurten, lekker opscheppen over je vriend/vriendin dan ben je toch ook wel trots :Y)
- Ook wij hebben wel eens van die dagen dat het niet mee zit tussen ons, dan gaan we elkaar gewoon vervelen met chocola of slagroom. Nou dan lijken we echt wel weer 2 verliefde pubers.
- Of lekker een avondje monopoly is ook leuk
- Niet te veel dvd's kijken want ik vind dat dat toch beetje speciaal moet blijven.
- Of gezellig op zondag naar 't water toe, lekker hand in hand.
- En als het mooi weer is lekker gaan picknicken met z'n 2.

Kleine dingen maken het leven soms ook mooi :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:04

zoals frouk al opperde; neem eens wat afstand! geef elkaar een eigen leven, zonder dat je elkaar iedere dag moet zien.
wij zijn al 11 jaar samen en geen sleur te bekennen hoor! en dat zonder dat ik een wilde tijger in bed ben oid, want dat word nu wel erg vaak geopperd als anti-sleur middel...