ff jullie mening over mij en divoza

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 11:58

Pfffffff, Chrystal-gek, lees de volgende keer de discussie zelf even goed.

Het berichtje boven jou reactie zeg ik nog dat het allemaal meer dan genoeg is geweest en dan kom jij nog eens aan zetten met zo'n oh zo vriendelijke reactie.

Bah. Ik heb hier helemaal genoeg van. Gaat allemaal nergens over.

Case closed!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 00:41

Nou sorry hoor dat ik voor Carmen opkom, dit was trouwens al een o zo vriendelijk topic, ik was trouwens best nog wel vriendelijk, in elk geval vriendelijker tegen hun dan dat zij tegen Carmen waren.

Ja van Pam klopt misschien niet dat ik zo tegen haar deed, maar ok, PJ en Steef deden erg banketstaaf tegen Carmen, ik had en heb niets tegen die 2, maar als ze zich zo banketstaaf gedragen, nee dank je wel.

Voor de rest sta ik er vierkant achter wat ik geschreven heb. Ik had hier al een paar keer gekeken of er nog nieuwe reacties waren gekomen, maar ik kon het toch niet laten om er nog wat neer te zetten, want ik wou ook graag mijn kant van het verhaal laten horen, ook al mocht dat niet meer.

Daarom heb ik even jouw berichtje genegeerd en nu doe ik dat alweer even, sorry hoor Bart!!!!!!
Maar ik was trouwens niet de enige die na jouw berichtje nog eens een keer reageerde, maar ja, daar moeten we dan maar even niet op letten he Verward

Ps Fonny, waarom ik schreef dat jij OOk uit je nek banketstaaf, is dat jij zei dat Carmen dat deed (terwijl je niet eens zeker weet of dat wel waar is), dus als jij dat denkt is het OOK.
Maar er banketstaaf wel veel meer mensen uit hun nek, zo kun je OOK ook opvatten.
Snappie hem nog?


Ik stop nu en reageer gewoon niet meer op deze topic, dus je hoeft ook niks meer uit te leggen ofzo, want dan begint de hele discussie geheid opnieuw en dat wil ik niet meer.
Dit was dus mijn laatste reactie op deze topic, hierna hou ik mn mond wel hierover deze topic.
En sorry Bart dat ik alweer jouw berichtje negeer, maar ik moest dit gewoon even kwijt.