Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Daar hoef ik ééééécht niet mee aan te komen, dan kan ik het echt wel overnieuw gaan maken.. Kippesoep schreef:Succes en euh, de eisen zijn niet zo superhoog

Adil18 schreef:Kippesoep schreef:Succes en euh, de eisen zijn niet zo superhoog
Niet? Bij ons zitten er vaak 3 studiepunten aan verbonden....
En ik moet ook wel een beetje meer doen dan dat wat jij omschrijft... O.a. nog 7 competenties aflopen, vertellen hoever ik deze competentie al bezit, wat ik er nog aan wil gaan doen, leervragen en plan van aanpak erbij etc. etc.
ff snel zo opgeschreven. De bedoeling is natuurlijk bij het maken van de pop dat je een goede sterkte zwakte analyse maakt en daar iet mee gaat doen.
haike schreef:Romyv: staan daar ook de vakken in die je gehad hebt op eerdere scholen of puur van die opleiding?
Verder klinkt het wel logisch (en veel werk)
Adil18 schreef:Kippesoep schreef:Succes en euh, de eisen zijn niet zo superhoog
Niet? Bij ons zitten er vaak 3 studiepunten aan verbonden....
En ik moet ook wel een beetje meer doen dan dat wat jij omschrijft... O.a. nog 7 competenties aflopen, vertellen hoever ik deze competentie al bezit, wat ik er nog aan wil gaan doen, leervragen en plan van aanpak erbij etc. etc.
). Ik keek gewoon welke leerdoelen ik nog niet had behandeld in mijn vorige POP, koos er twee uit en maakte er een mooi verhaaltje van.