Mijn vriend heeft gisteravond apart geslapen in de andere slaapkamer, hij was boos omdat ik laat thuis was van trailerlaad cursus en hij heeft zaterdag en zondag gewerkt. (hij is zzp'er en erg druk op het moment)
Dat kan ik ook wel begrijpen, maar er speelt meer ook bij mij. Van de week vroeg hij mij op tijd thuis te komen omdat hij nog naar de macro wou. Dus ik opschieten bij paard en na een uur ging ik terug naar huis. Hij had verwacht dat ik een half uur eerder thuis zou zijn, en hij hoefde niet meer naar de macro want het was te laat (9 uur, macro is open tot 10 uur) en hij wou naar bed.
Dus ik pissig, want ik ga maar 3 dagen per week naar m'n paard en ik ben opgeschoten voor hem. Ik gooide eruit 'dus ik ben thuis gekomen voor niks', daar werd hij weer kwaad over, want ik kwam toch thuis voor hem? :s
A fijn, donderdag praat hij niet tegen mij maar ik blijf donderdag avond wel thuis en ga vroeg naar bed met hem zodat hij op tijd kan slapen en ik een uur naar het plafond lig te staren omdat ik niet kan slapen.
Vrijdag nog wat dingen geregeld voor hem. Mijn opa en oma zijn thuis gekomen van 3 maanden thailand, daar wou ik graag heen, maar ik ben eerst na mijn eigen werk, hem nog 2 uur wezen helpen op een klus zodat hij ook wat eerder klaar was.
En toen begon hij weer tegen me te praten en was alles weer normaal. Zaterdag ging ook alles normaal, tot zondag ochtend.
Ik moest op tijd bij de cursus wezen, maar in zijn ogen is dat dan niet belangrijk en of ik dan even zijn brood kon brengen. Tja, sorry maar ik moet weg…
Dan is ie meteen weer chagerijnig en praat niet tegen me… Op dat moment interesseert mij het dus ook niets meer en ik ben lekker lang bij m’n paard gebleven.
Maar dat is dus hetgene waar ik helemaal gestoord van wordt. Zolang ik alles doe wat in zijn straatje valt dan is het goed, zodra ik iets doe wat daarbuiten valt, dan is ie meteen chagerijnig. Vaak gaat het om de paarden, maar ook om dingen die ik anders doe dan hem.
Ik ga nu nog maar 3 dagen per week naar m’n paard zodat ik wat meer thuis kan zijn (ging altijd 6 dagen). Als hij thuis komt van werk om 9 uur ’s avonds dan zorg ik dat zijn warm eten klaar staat, ik doe zijn administratie, en ben ook nog zijn secretaresse want tijdens m’n eigen werk of daarbuiten regel ik ook nog vaak genoeg dingen voor hem.
Als hij ergens op een klus zit en ik ben vrij dan kom ik ook gewoon een broodje frikandel of koekjes etc brengen voor hem en de jongens.
Als hij een weekend als dit aan het werk is, zorg ik dat het huis aan kant is zodat hij zo min mogelijk hoeft te doen als ie thuis is…
Dus naar mijn idee doe ik genoeg voor hem, maar als iets hem niet zint dan is ie meteen chagerijnig en praat ie twee dagen niet meer met me.
Ik ben er erg moe van en heb er weinig zin meer in zo. Ik ben niet zijn persoonlijk secretaresse die hij te pas en te onpas kan gebruiken. Hij heeft mij ook maar te nemen met de minpunten die heb, en anders maar niet… We zijn nu bijna 7 jaar bij elkaar, ik vraag me af of we de 7 jaar gaan halen op deze manier….
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.