MP3 op je mobiel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

MP3 op je mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 17:37

Hoi,

ben totaal niet bekend met MP3-spelers enzo. Maar heb dus net ontdekt dat mijn mobiel (Samsung U600) een MP3 speler heeft (heb dat ding al 2 jaar :+ ).

Is het mogelijk om de muziek van die MP3 speler ook te gebruiken als je ringtone? wekker?

Zo ja dan schaf ik nl. een datakabeltje aan (heb ik denk ik ooit weggegooid omdat ik niet wist wat het was :o? ).

Dan kan je toch je muziek vanaf Mediaplayer overzetten naar je mobiel?

Thanks!

zonnebloem18

Re: MP3 op je mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 18:32

Ik weet niet hoe het zit met jou telefoon maar mijn vriend kan nummers vanuit zijn bestanden als ringtone en wekker gebruiken.
Je zou het nu moeten kunnen testen door bij wekker een ander nummer in te stellen en dan kijken of je bij bestanden kan komen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:23

als je de nummers op een geheugenkaartje zet, kan je ze NIET als ringtone/wekker etc gebruiken.
Je moet de nummers dan echt op t geheugen van de telefoon zetten, en dat is niet zo groot. :+

Ik heb ook de U600 en gebruik regelmatig mijn mp3functie, heb er alleen wel een geheugenkaartje bij. :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 16:02

maar gebruik je die MP3 functie dan ook voor je wekker?
dus als je een liedje van je PC naar je MP3 speler op de U600 overzet dmv een datakabel, kan je dan dat liedje als wekker instellen?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:06

dat ligt er dus aan of je dat liedje op je geheugenkaartje zet wat je in je telefoon steekt ( zo'n sdkaartje ) of op het geheugen van de telefoon.