Ik ben bezig met een presentatie voor het vak Engels. Deze moet gaan over een 4 of 5 sterren hotel. Nou hebben we van de docente een lijstje gekregen met een aantal punten die erin verwerkt moeten worden. Nou ben ik bij punt 7 aanbeland maar weet eerlijk gezegd niet zo goed wat hiermee bedoeld wordt. 7. TWO PACKAGES. IF THE HOTEL DOES NOT OFFER ANY PACKAGES, YOU SHOULD MAKE UP YOUR OWN PACKAGES ON THE BASIS OF THE INFORMATION FOUND ABOUT THE HOTEL AND ITS SURROUNDING AREA.
Kan iemand mij vertellen wat er wordt bedoeld met het woord packages in deze context. Heb al op internet gezocht en een woordenboek gebruikt maar geen van de vertalingen die gegegeven worden zou in deze zin passen. Dus is er misschien een bokker die mij verder kan helpen?
Arrangementen. Dus je moet opzoeken wat voor het arrangementen het hotel aanbied (bijv. op mijn werk hebben we het culinair arrangement en dat is dan overnachting met een speciaal menu in het restaurant.) en als je daar niks over kan verzinnen moet je zelf een arrangement verzinnen