Ik droom nu al 2 weken lang elke nacht heel heftig en ik hoop dat hier wat aan te doen valt. Natuurlijk droomde ik wel eens maar nu is het echt elke nacht zo en de dromen zijn ook alles behalve leuk. Als voorbeeld de droom die 2 dagen geleden had;
Ik was met mijn vriend bij ons in de tuin en ineens komt er een man aan die mij wil pakken met een grote houten paal in zijn handen. Hij loopt naar me toe en wil me ermee slaan maar mijn vriend probeerde me te redden en begon op hem in te slaan, waarna die man mijn vriend knock out sloeg en achter mij aanging. Ik sleurde mijn bewusteloze vriend mee in zijn auto en stapte in en wilde wegrijden maar dat lukte niet (ik ben 17 en heb geen rijbewijs) en reed tegen ons tuinhek aan. Ik zag de man heel hard op mij af komen rennen en toen schrok ik wakker.
Nou afgelopen nacht droomde ik dit; Ik ging naar stal toe naar mijn paard en zag ineens allemaal nieuwe stallen en een binnenbak etc. Echt superluxe allemaal en er waren allemaal mensen want blijkbaar openden de eigenaren hun nieuwe stal. Nou hartstikke leuk er was dus een openingsfeest. Op een gegeven moment vertrok iedereen *het was ook al midden in de nacht* en bleef ik alleen over want ik wou nog even naar mijn paard. Komen er 2 criminelen het erf op lopen met een trailer, blijkbaar wilden die de boel leegroven. Ik ging mezelf constant verstoppen en op een gegeven moment pakte ik snel mijn fiets en fietste weg en die criminelen merkten me op en reden in de auto achter me aan. Daarna schrok ik weer wakker.. Maar wat nog raarder is.. Ik viel daarna dus weer in slaap en droomde weer dat ik op stal was maar dit keer met mijn vriendin en ik ging haar vertellen wat voor een rare droom ik had en waar de nieuwe stallen waren in mijn droom etc. Daarna volgde er een droom dat we gingen paardrijden daar op een gigantisch paard (ik ben 1,80 maar ik kon zijn schoft niet aanraken, zo groot
) en daarna kwamen er nog wat mensen langs die ik al heel lang niet heb gezien of die ik maar vaagjes ken. Dat was de afgelopen nacht.Elke ochtend word ik met een ontzettend naar gevoel wakker. Als ik wakker word heb ik echt een depressief gevoel omdat ik helemaal niet lekker slaap. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Heb op het moment helemaal geen zin meer om te gaan slapen..
Alvast bedankt voor reactie!