Temptation Island begint zat. weer! Zijn hier fans

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:48

Sjuimpje schreef:
Cindy is het vriendinnetje van dat gluiperdje (ook wel James genaamd)


O die! Maar die zei toch ook dat ze wilde kijken of ze nog goed op de markt lag of ben ik nou in de war met iemand anders?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 19:13

Tessebes"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Cindy is het vriendinnetje van dat gluiperdje (ook wel James genaamd)


O die! Maar die zei toch ook dat ze wilde kijken of ze nog goed op de markt lag of ben ik nou in de war met iemand anders?
[/quote]

Dat klopt.. Ze wilde dat zelf ook weten, maar ik denk dat ze het niet 'aan de lijve' hoefde te ondervinden. Zij kijkt denk ik gewoon hoe de mannen op haar reageren. Natuurlijk allemaal vleiend en positief want daarvoor ben je natuurlijk verleider op Temptation Island..
Maar volgens mij was zij van plan zich echt aan de regeltjes van haar vriend te gaan houden en we zullen straks zien dat James het daar niet zo nauw mee neemt..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:05

Ik ga hier binnen een halfuurtje kijken naar de 4e aflevering
*nu al nieuwsgierig is naar de gebeurtenissen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:35

Ik vond die regel van "No kissing, no fiets" zo walgelijk klinken.. ik dacht echt "BAH"...

Vind het gewoon een stomme opmerking vooral hoe ze het vertelde, dat maakte het zo erg..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:23

De aflevering gisteren was ook weer leuk om te zien... Maar die Katrien laat er ook geen gras over groeien... zou niet kunnen lachen met haar acties moest ik haar vriend zijn....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:03

't was weer leuk gister!!! maar naast Ralph mar vrijgezel David er ook wel zijn!
ik heb weer zitten kwijlen! Kwijl

kan nu al niet wachten tot volgende week maandag!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:52

ShannaY schreef:
Ik vond die regel van "No kissing, no fietsing" zo walgelijk klinken.. ik dacht echt "BAH"...

Vind het gewoon een stomme opmerking vooral hoe ze het vertelde, dat maakte het zo erg..


No FIETSING..... hahhaahahha :lol:

Ja het was idd een hele stomme opmerking, vooral omdat ze het wel 10x herhaalden. Het werd echt zo benadrukt, echt zo van: het zal moeilijk worden om me eraan te houden, maar ja, afspraak is afspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:58

Oeps..
No kissing
hahah Knipoog
Ik raakte ook zo gestrest van die stompzinnige zin !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:04

haha "no kissing, no fiets" echt zooooooo'n irritant zinnetje!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:05

o haha f.cking is voortaan fietsing geworden! doet bokt zelf ik denk al huh?rare typefout!

dat deed ie gister ofzo nog niet dan stond er gewoon f*cking! met op de plaats van * een 'u' dus he....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:59

Ow dan lag het toch niet helemaal aan mij Haha!
Ik dacht al... ik had toch echt f*cking ingetypt ?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 19:19

Als dat hier op bokt al vergeleken wordt met fietsen, wat je dagelijks doet? Ai! Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 19:23

Zooo hier is het topic dus Haha! Was het alweer kwijt Tong uitsteken

Ff mijn verslagje hoor, van afgelopen zaterdag Tong uitsteken

Die Ralph.............................. Vingers aflikken Kwijl Damnnnn he's looking very good
Wat een versierdertje is dat wel, zeg! Haha! Maar wat een lijf, en een koppie!!
Ik vind trouwens de dames die meedoen wel erg snel intrappen in het verleiden. Die (ben even dr naam kwijt) Carina ofzo (;)) zat al helemaal close met Ralph! Ik denk niet dat dr vriend dat zo leuk zou vinden Haha! Ben benieuwd wat er zaterdag weer gaat gebeuren!! (vooral met dat massage gebeuren!!)

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:34

Op welke dagen komt het allemaal en op welk net !!???? Ik heb het pas 1 keer gezien

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 21:01

Clautje"]
Die (ben even dr naam kwijt) Carina ofzo (;))
[/quote]

Katrien Knipoog

[quote="rooslover schreef:
Op welke dagen komt het allemaal en op welk net !!???? Ik heb het pas 1 keer gezien


Het komt op de zaterdag en de zondag. Op zaterdag wordt het uitgezonden op SBS6 van 20.00-21.00u, op zondag van 20.25-21.30u op V8
De afleveringen zijn hetzelfde! (zondag is dus de herhaling!) maar beide op primetime. Als je het zaterdag niet kunt zien, kijk je dus gewoon zondag! (maar het is natuurlijk het leukste om het meteen op zaterdagavond te zien..)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:39

en als je in belgie woont dan komt het op maandag rond half 9 op VT4 en op zondag komt de herhaling, ook rond die tijd op VT4

ik heb geluk want mn vriendje woont sinds kort in belgie!!

heb t al 4x gezien en heb al heeeeelemaaaal zin in volgende aflevering!voorstukjes beloofden heel wat!! *LOL*

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:44

Ik heb het gemist gisteren, want m'n moeder had geen V8!
Wie praat me even bij? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:50

Nou, die Katrien is dus gewoon een heel easy meidje, James lijkt het met ene Carolien gedaan te hebben terwijl de regel No kissing, no fiets nog heel regelmatig voorbij kwam!
Verder moet ik zegen dat ze allemaal netjes hun handjes thuishouden, ook al had Raymond het even moeilijk.
Vooral die Reshum viel me mee zeg! De vrijgezellen jongens weten er geen raad mee!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 14:24

Lekker makkelijk om drank de schuld te geven, vinden jullie ook niet?
Wel een erg makkelijk excuus.
Wie is namelijk degene die de drank opdrinkt? Gaat niet vanzelf lijkt me.
Wat een loser.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:21

ik moet zeggen ik vind die james toch wel een stuk grappiger worden.

verder vind ik babiene ook wel leuk Haha! en die carolien is echt fout zeg, da's een linke dame...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:38

He fiets heb t gemist zaterdag! Zondag's kwam er tcoh een herhaling Verward Frusty

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:45

Ja zondag (gisteren dus) om 20.25 op V8.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 01:04

SuperPepeijn schreef:
ik moet zeggen ik vind die james toch wel een stuk grappiger worden.

verder vind ik babiene ook wel leuk Haha! en die carolien is echt fout zeg, da's een linke dame...


bibienne is echt nix bah!dacht dat jij wel een beetje smaak had Knipoog


ik heb verdorie ivm ruzie met mn vriend aflevering 5 gemist vandaag! hij woont in belgie en die lopen voor, maar goed zondag is er de herhaling, dus dan ga ik gewoon bij hem kijken, hij is er dan niet en ik heb de sleutel Haha!

en james die weet vaak niet eens meer wat ie heeft gedaan! ik vind hem echt irritant! gelukkig gebeurt er wat met hem en cindy in aflevering 5 *die ik dus heb gemist* Huilen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 01:59

Renske20"]
[quote="SuperPepeijn"]
ik moet zeggen ik vind die james toch wel een stuk grappiger worden.

verder vind ik babiene ook wel leuk Haha! en die carolien is echt fout zeg, da's een linke dame...
[/quote]

bibienne is echt nix bah!dacht dat jij wel een beetje smaak had Knipoog
[/quote]

Toen ik de foto's op de website zag, dacht ik ook nog wel van: "Ja, die ziet er best wel redelijk uit" (vrouw over vrouw) Maar ik zag dit weekend dat ze toch wel een beetje, tja, typisch is. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar een beetje gemaakt...

[quote="Renske20"]
ik heb verdorie ivm ruzie met mn vriend aflevering 5 gemist vandaag! hij woont in belgie en die lopen voor, maar goed zondag is er de herhaling, dus dan ga ik gewoon bij hem kijken, hij is er dan niet en ik heb de sleutel Haha!
[/quote]

gna gna... evil Cool

[quote="Renske20 schreef:
en james die weet vaak niet eens meer wat ie heeft gedaan! ik vind hem echt irritant! gelukkig gebeurt er wat met hem en cindy in aflevering 5 *die ik dus heb gemist* Huilen


Ja, je hebt echt heel wat gemist. Maar ja, het is toch al ter sprake gekomen hier op het forum.. Maar dat maakt het niet minder leuk om te zien. My lucky day: James van het eiland af gekickt!

Ik kan die jongen echt wel Hij met zijn slappe 'no kissing, no f*cking' praatjes en dan nog lekker zelf vreemd gaan. Wat een eikel.. Ongelofelijk. Ik vind Cindy niet geweldig, maar ik weet wel dat ik haar zo'n jongen absoluut niet toewens. Lekker geïndoctrineerd de hele dag 'no kissing, no f*cking' gaan zeggen en dan maak je zelf de eerste fout van alle koppels.. Wie is er dan dom....

En dan ook nog met die Caroline.. lekkere hoge dunk van zichzelf...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:52

Renske20 schreef:
en james die weet vaak niet eens meer wat ie heeft gedaan! ik vind hem echt irritant! gelukkig gebeurt er wat met hem en cindy in aflevering 5 *die ik dus heb gemist* Huilen


Toch niets superspeciaals met hem en Cindy gebeurt, buiten het filmpje wat hij te zien kreeg dan Haha! (maar ik zal maar zwijgen eer ik alles verklap Knipoog )