Warmhoudtips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Warmhoudtips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 19:50

Hoi hoi,

Heb ik weer hoor, zit ik een weekje in mijn eentje in mijn vaders huis verstopt de kachel. _O-
Maandag en dinsadag kwam alle rook naar binnen ipv naar buiten. Ik kan je vertellen kachelrook+ogen = geen goede combinatie ;( . Ik heb gisteren geprobeerd om de kachel enigzins schoon te maken. Wat dus niet lukte ( We hebben geen CV en o wat mis ik die) Vanmiddag hebben we het weer geprobeerd zonder succes. Dat betekent dat het hier zon 11 graden binnen is. Ik zit hier met 3 vesten en een slaapzak en nog heb ik het koud. Ik heb een kacheltje op electriciteit maar die slaat om de zoveel minuten af. Ik kan maar 1 electrisch kacheltje aandoen anders slaan de stoppen door :+ En dat kacheltje ehh staat achter me maar ik voel er niks van :+ Heb ik weer.

De Thee kom me onderhand uit de keel en ik heb al gegeten.

Iemand nog warmhoud tips?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:59

Een warme kruik :D Heerlijk!!!

(hou dit even in de gaten ben ziek dus heb het ook best wel koud... :P)

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:02

schoorsteenveger bellen? ;)

Aradis

Re: Warmhoudtips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:04

Om het half uur een warme douche namen O:)
Warme kruik, Fleece dekens, kampvuurtje maken :P

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:05

Lekker bewegen en dingen doen, krijg je het vanzelf warmer.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:31

Ja, wat Felisie zegt! Zie het als een mooi moment om je conditie op te vezelen (of in tact te houden, als je al een goede conditie hebt) en ga trap lopen. Niet zo dat je heel bezweet raakt, want dan krijg je het vanzelf weer koud, maar gewoon een leuk tempo. Of opruimen of schoonmaken of ochtendgymnastiek maar dan 's avonds..!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:43

Lekker warm douchen. Dan je warm aankleden en inwikelen in fleecedekens/slaapzak etc. Dan heb je het écht niet koud meer. Maar dan zit je wel als een mummie op de bank :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:56

Heb je een woonkamer met open keuken? Dan kun je de oven goed heet aanzetten en de deur openzetten :) Deden mijn opa en oma ook altijd vroeger als het erg koud was, toen ze nog geen cv hadden :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 21:02

ik kan geen warme douche meer nemen, de boiler is leeg. Verder hebben we geen trap dus kan me daar niet op warmlopen. Het is oorspronkelijk een zomerhuisje dus lekker dunne muurtjes. Op t moment een beetje een koelkasteffect. De oven tja... wat moet ik daar over zeggen. Hij is nogal basic, hij verwarmt wel ... na een tijdje... Ik heb toevallig net geen kruik :( . Daar baal ik wel van. Kampvuurtje heb ik gemaakt maarja das buiten haha :P en de schoorsteenveger bellen vind ik niet nodig. Ten eerste zit ik hier tot na het weekend en ik vind dat mijn huisgenoot het mag uitzoeken. Zij is vertrokken en heeft mij achtergelaten. Ik moet nu voor de beesten zorgen. Dus dan kan ik weer betalen, en zij profiteerd. ( komt cru over maar zijn persoonlijke redenen)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:07

Brrr dat lijkt me niet lekker vertoeven zo.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:19

Kan je niet in bed gaan liggen? Als je blijft liggen word je vanzelf warm. Hebben de buren niet een beter electrisch kacheltje?

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:22

kacheltje bij je zetten en dan de fleece deken eroverheen, en dan over jezelf. dan kán je het niet meer koud hebben :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:39

Pelryo schreef:
ik kan geen warme douche meer nemen, de boiler is leeg. Verder hebben we geen trap dus kan me daar niet op warmlopen. Het is oorspronkelijk een zomerhuisje dus lekker dunne muurtjes. Op t moment een beetje een koelkasteffect. De oven tja... wat moet ik daar over zeggen. Hij is nogal basic, hij verwarmt wel ... na een tijdje... Ik heb toevallig net geen kruik :( . Daar baal ik wel van. Kampvuurtje heb ik gemaakt maarja das buiten haha :P en de schoorsteenveger bellen vind ik niet nodig. Ten eerste zit ik hier tot na het weekend en ik vind dat mijn huisgenoot het mag uitzoeken. Zij is vertrokken en heeft mij achtergelaten. Ik moet nu voor de beesten zorgen. Dus dan kan ik weer betalen, en zij profiteerd. ( komt cru over maar zijn persoonlijke redenen)

Jeetje, dat is ook geen doen zeg :oo
Logisch dat je bijna bevriest daar... Het enge wat ik kan bedneken is lekker in bed gaan met wat dikke truien,
balen dat je geen warme douche kan nemen, dat werkt vaak heel goed.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:42

In ieder geval zorgen dat je voeten warm zijn, als je koude voeten hebt kan je doen wat je wilt maar word je nooit warm (ik niet in ieder geval). Sterkte trouwens, vind kou zoooooo erg.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:47

Een kruik kan je ook maken van een plastic fles met warm water!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:25

Warm aankleden?
Kleding even in de wasdroger dan zijn ze al een beetje warm

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 09:53

horseylove schreef:
Warm aankleden?
Kleding even in de wasdroger dan zijn ze al een beetje warm

Heb 3 XL vesten aan waarvan 1fleece. Ik krijg er niet meer aan want dan staat alles zo strak haha :p.
Ik heb de was gedaan, voordat de kachel uitviel 3 dagen geleden, die is nu nog aan het drogen dus. En een droger hebben we niet hoor. T is hier echt heel basic

Ik heb in bed gelegen, maar dat word je nou eenmaal zat na een paar uur, ik probeer zo veel mogelijk met pepermuntje te doen en de hond maar op een gegeven moment word je moe en om dan in bed te gaan liggen.

Boiler is nou weer vol maar ik wil niet gaan douchen, mijn haar zal nooit kunnen drogen en daar krijg ik altijd koppijn van.En volgens mij word me lichaam dan weer koud ofniet? natuurlijk hebben wij geen fohn.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:59

Een muts op doen? De meeste warmte verlies je namelijk via je hoofd!
Enne.. sterkte :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:30

Een stuk of tien van die handverwarmers (met een metalen plaatje in) gaan kopen, en over je lichaam verspreiden. :+

Nee ik zou het ook niet weten, iig er voor zorgen dat je voeten warm hebben. Als die koud aanvoelen, is het nog moeilijker om je lichaam op te warmen. Dus dikke wollen sokken aan. :D
En heel veel laagjes aan doen. Bv. eerst een topje, een dun bloesje, een souspulletje, een dunne pull, een dikkere pull, nog een dikkere pull enz. Misschien kan je onder je broek lange kousen aandoen? Een muts wil ook nog wel eens helpen.. En verder bewegen, bewegen en nog eens bewegen!

Succes *gooit wat warmte*

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:16

Je kan ook bij iedereen op visite gaan ;) Waar het lekker warm is haha