ik ben Herman het vriendschapsbrood nu aan het opstarten. Nu moet ik het over 10 dagen weer doorgeven aan vriendinnen. Dit heb ik vroeger ook gedaan maar weet niet meer hoe ik het heb weggegeven. In een zakje? Potje? Hoe doen jullie dit?
Aah, Herman Die heb ook al een aantal keer gehad. Het is even door te zetten maar dan houd je er wel een heerlijke cake aan over Wij deden met noten er doorheen. Was echt heerlijk
Jolo
Geplaatst: 26-02-09 12:50
Ja, Herman! die kennen we nog wel Deden wij idd ook met bakje van de chinees of ijs en anders diepvries-bakje of schaaltje met folie en dan terugvragen
WendyBZ
Geplaatst: 26-02-09 21:49
Leuk, ik heb een paar maanden geleden ook nog een gehad. Ik heb zelf nog een portie bewaard in de diepvries, die zal ik binnenkort weer eens ontdooien en voeren
Picassox
Geplaatst: 13-03-09 19:19
Tupperware bakje deden wij het altijd in, en dan gewoon terug vragen.
Ik heb er van gehoord. Het lijkt me alleen superranzig! Er is dus altijd een deel van het mengsel wat blijft en wat dus toch gewoon vies wordt?
Mars
Geplaatst: 15-03-09 19:07
Ik kende dit helemaal niet moet ik zeggen, maar het idee is wel leuk Oliver: ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar hoe ik het begrijp ben je 10 dagen bezig met het laten 'groeien' van het deegmengsel. Dan deel je het in 5 stukken en geeft er 4 weg, aan het deel dat je zelf houdt voeg je één en ander aan lekkere dingen toe en dan bak je het af.
Tenminste, zo begrijp ik het
F_Orumster
Geplaatst: 15-03-09 19:28
Dus je moet iets maken van deeg waar een ander mee heb zitten knoeien