Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? Want ik neem aan dat dat niet elke dag gebeurd...Mijn vader rijd zeecontainers en dat lijkt me wel erg leuk. Hij rijd ergens naar toe en mag vervolgens zelf niet in de container komen dus hij wacht tot zn wagen uitgeladen is en dan rijd hij weer verder. Het wachten telt overigens niet als pauze. Ik ben trouwens ook niet echt zo'n meisje wat je in een vrachtwagen zou zien zitten. wendyashley schreef:Hij rijd van alles maar voornamelijk wel voor het Rijk zo niet dan rijd hij:gevaarlijke stoffen,van die sta-caravans en ander zwaar transport.Ik weet er niet zo heel veel vanaf want hij is alleen in de weekenden thuis(rijd internationaal,werkt vanuit belgie en woont in Noord-Holland) en verder mag hij er niet heel veel over loslaten.Ik vind 't heel wat om vrouwen met zo'n gevaarte te zien rijden,natuurlijk heb je ook van die halve kerels maar gewoon een vrouw op een vrachtwagen vind ik geweldig om te zien.
Ik heb ooit een filmpje gezien van dat vrouwelijke collega'tje (had mijn broer met foon gefilmd) zie je haar achteruit rijden met een grote combinatie op een smal weggetje, als ze eenmaal uitstapt zie je al die bouwvakkers met hun mond openstaan.Dat soort dingen vind ik dus geweldig om te zien.