Arno24 schreef:Ik lever zelf ook regelmatig hardware aan particulieren en bedrijven, maar ik heb nog niet eerder meegemaakt dat zaken "zomaar" uitvielen. Nou is Windows Vista niet het meest fijne systeem om te installeren, maar het lijkt erop dat of de configuratie niet correct is geweest (slechte virusscanner en iets te onzorgvuldig geïnstalleerd) of er een virus binnen 1 van de accounts heeft rondgezworven. Hoe dan ook, had dit probleem hoogstwaarschijnlijk op voorhand voorkomen kunnen worden. Daarnaast vind ik het heel apart dat er voor elk account kosten in rekening worden gebracht. Zelf reken ik kosten voor het opschonen van het systeem, ongeacht de hoeveelheid accounts. Een virussweep gaat immers over het hele systeem en niet specifiek per account.
Idd hoe hij uitgevallen is weet ik niet, maar opnieuw aanzetten lukte niet. volgens hen hadden we iets anders geinstalleerd, zou eerlijk gezegd niet weten hoe of wat. Ik ben niet zomaar de persoon die op eigen houtje aan de computer gaat prutsen. Daarnaast hadden ze wel gezegd dat een week of zo geleden al problemen met die virusscanner geweest waren.
Ik vond het ook erg apart, schrok me een ongeluk toen ik de rekening zag.
Rechtswinkel hebben we hier naar mijn weten niet, al zou het wel een handig iets zijn in dit geval.