Carnaval @ Roermond, compliment voor Maximus Security!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roancka

Carnaval @ Roermond, compliment voor Maximus Security!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:23

Op vrijdag en zaterdag hebben we met Maximus Security gewerkt bij het sjtasiefestasie!
En prachtig carnavals evenement in het gezellige Roermond!
Het weer was goed en de sfeer nog des te beter! Met een 18.000 carnavalsvierende mensen kan het ook haast niet anders!
Het was voor Maximus Security het eerste carnavals evenement en we kijken er met een goed gevoel op terug.

Helaas zijn er wel enkele incidenten geweest waarbij de grote hoeveelheid alcohol zeker een rol speelde.
Wel wat strenger dan ze gewend waren met stadstoezicht in Roermond was de organisatie erg tevreden.
En niet alleen de organisatie...
We hebben een geweldig compliment gekregen via de mail:

Geachte heer/mevrouw,
Vrijdag en zaterdag 20 en 21 februari, heeft u bedrijf de beveiliging verzorgd bij het carnaval Stasiefestatie in Roermond.

Als bewoners midden het gebeuren wonende, willen wij u laten weten dat wij heel tevreden zijn geweest met u beveiligers. Nooit is het hier zo netjes verlopen dan deze keer. Waar de gemeente ons bewoners vergeten was, hebben de beveiligers niet stil gestaan.Onze complimenten hiervoor. Het waren top mensen.

Met vriendelijke groet,
Namens,
VvE Stationsplein
Roermond

Hier zijn we natuurlijk erg blij mee!!!
Wanneer bepaalde dingen niet goed gaan roept iedereen heel hard, des te fijner is het dan een keer te horen als mensen wel erg tevreden zijn!

Is er nog iemand meer naar Roermond geweest met carnaval???

Afbeelding

Geak_Nena

Re: Carnaval @ Roermond, compliment voor Maximus Security!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:24

JAA Ik ben der geweest:P

roancka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:25

Geak_Nena schreef:
JAA Ik ben der geweest:P

het was er wel druk heh? Maar wel gezellig!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:29

Ik ook, was robin hood :D
En idd mooi compliment!

roancka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:30

AaronYve schreef:
Ik ook, was robin hood :D
En idd mooi compliment!

Er waren veel mooi verklede mensen!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:32

Nou mijn vriend was minder tevreden. Hij werkt als kok op het stationsplein en de beveiliging wilde hem niet doorlaten :+ . Toen kwam een politieagent die vroeg wat er aan de hand was en die wilde hem ook niet doorlaten.
Maar mijn vriend natuurlijk niet gek, tegen die politieagent aangegeven dat als hij niet doorgelaten werd dat hun geen eten kregen aangezien ze bij hun geboekt hadden. Na het opzeggen wat ze allemaal zouden krijgen en hoe laat het was mocht hij wel doorlopen _O-

Maar goed liever wat strengere bewaking, maar misschien een optie dat ze volgend jaar diegene die erdoorheen mogen komen wel een pasje of zo geven.

Bedoel met minder tevreden dat hij toch wel even stond te kijken dat hij niet gewoon naar zijn werk kon, verder zeker niks tegen de beveiliging zelf.

roancka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:37

joyce83 schreef:
Nou mijn vriend was minder tevreden. Hij werkt als kok op het stationsplein en de beveiliging wilde hem niet doorlaten :+ . Toen kwam een politieagent die vroeg wat er aan de hand was en die wilde hem ook niet doorlaten.
Maar mijn vriend natuurlijk niet gek, tegen die politieagent aangegeven dat als hij niet doorgelaten werd dat hun geen eten kregen aangezien ze bij hun geboekt hadden. Na het opzeggen wat ze allemaal zouden krijgen en hoe laat het was mocht hij wel doorlopen _O-

Maar goed liever wat strengere bewaking, maar misschien een optie dat ze volgend jaar diegene die erdoorheen mogen komen wel een pasje of zo geven.

Bedoel met minder tevreden dat hij toch wel even stond te kijken dat hij niet gewoon naar zijn werk kon, verder zeker niks tegen de beveiliging zelf.

hahaha, ja, dat is inderdaad even minder... Ik weet zo niet volgens welke instructie deze handeling kwam, ik zal het eens navragen!
Maar het is zeker een idee om het "werkend personeel" te voorzien van een kaartje of zoiets!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:57

Ik heb trouwens in de krant nog wat anders gelezen.
Er was iemand die een aanklacht ging indienen omdat de beveiligers buitensporig geweld tegen hem hadden gebruikt...

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:45

wat een goeie collegas hebben we weer.. :D

(jammer genoeg heb ik nog steeds me rooster niet dus kan nog niks inplannen.. *snik*. mijn pas ligt nog bij bijz. wetten in den bosch, deze mensen willen perse dat ik naar den bosch kom om hem op te halen, ff ander half uur voor een pas ophalen.. )

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:55