Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Loverboys praten meestal niet zo als jou vriend.. Die houden alles geheim en die l.ullen je via een omweg achter het raam. Shiloh schreef:tjah, vraag me af of aangeven zin heeft. hij heeft nog niks illegaals gedaan, behalve cadeautjes geven en over vervelende dingen gepraat.
Je kunt het altijd proberen, maar vraag me af of het zin heeft.
uitmaken en wegwezen bij die kerel.
! elbeauty schreef:Ja er niks mis mee als iemand dit zelf wil maar hij zegt wel of we gaan samen verder en je word h*er of we gaan niet verder. En ik weet ook dat hij wel meer dingen doet die niet mogen. Oh en nog een ander voorbeeld vorige week moest hij in Amsterdam zijn en hij vroeg of ik ook mee ging dat deed ik wel. Maar toen ginge we over de Wallen lopen wie doet er nou zoiets met zijn vriendin.
VivaLaVida schreef:loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
denk je dat zo iemand je gelijk achter t raam zet?
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.
oprotten met zo iemand.
)

elbeauty schreef:Ja er niks mis mee als iemand dit zelf wil maar hij zegt wel of we gaan samen verder en je word h*er of we gaan niet verder. En ik weet ook dat hij wel meer dingen doet die niet mogen. Oh en nog een ander voorbeeld vorige week moest hij in Amsterdam zijn en hij vroeg of ik ook mee ging dat deed ik wel. Maar toen ginge we over de Wallen lopen wie doet er nou zoiets met zijn vriendin.
VivaLaVida schreef:loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
denk je dat zo iemand je gelijk achter t raam zet?
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.
oprotten met zo iemand.