morgen (5 juli) is er in beekbergen veluwse markt maar waar precies????
groetjes angelfire
carola
Geplaatst: 04-07-01 21:36
Hartje beekbergen!!! Kan niet missen!
En ga ff bij die pony's langs die daar rondjes wandelen. Daar ben ik namelijk ook.
Ik wandel niet hoor, daar ben ik te lui voor... , maar onze ponyclub wel en ik ga gezellie helpen de kids erop te tillen!
angelfire
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 21:42
thnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welke ponyclub is dat?
Dorine_81
Geplaatst: 04-07-01 21:54
PONYCLUB DE BOSRUITERS !!! ik ben er ook dus kom maar wel ff bij die mooie ponytjes kijken...je mag er zelfs een rondje op...
Marjolein
Geplaatst: 04-07-01 22:38
he sta je daar elke week? ik kom der namelijk waarschijnlijk 2 keer 26 juli en de week daarop ook. gaan der elk jaar heen met ponykamp. enja dan eindig je meestal toch wle een keertje bij die beestjes. vindt t meestal keizielig dat ze daar lopen. maar vorig jaar viel t wel mee waren er wat meer ponies jaren dervoor waren t er 3 ofzo nee niet mijn stijl
Dorine_81
Geplaatst: 05-07-01 08:41
Hoezo niet jou stijl..? maar we staan er elke week ik niet en carola ook niet....want wij gaan naar TEXEL
carola
Geplaatst: 05-07-01 08:57
Pardon??? Zielig??? Het zijn allemaal privepony's, die het supergoed hebben. Een paar uur rondjes lopen met die kids, en we hebben weer heel wat geld voor onze club binnen.
Wat is er nou zielig? Dat kunnen ze toch wel? Alleen de rustigste pony's van de club lopen mee. De kinderen zijn allemaal beneden de 12 jaar die erop rijden (nou ja, hobbelen).
De hoeven zijn altijd perfect verzorgd, ze hebben allemaal goed tuig, allemaal gezond, wat wil je nog meer?
Kunnen ze dan niet ff twee uurtjes stappen? Is dat teveel gevraagd?
De kinderen die ermee lopen zijn de bazinnetjes van de pony's en doen het met veel plezier. (het is vrijwillig).
Elke week zijn er ander pony's, iedere pony loopt niet meer dan 3 weken mee.
carola
Geplaatst: 05-07-01 08:58
Tja, nog iets, Koopman is lekker wou je zeggen... De pony's van koopman hebben het heel wat slechter dan deze privepaardjes!
Marjolein
Geplaatst: 05-07-01 09:37
sjeetje zeg voelen jullie je aangevallen ofzo? ik heb t hier helemaal niet over de pony's van koopman ofzo. tuurlijk hebben jullie prive ponies het waarschijnlijk beter. maar ik zie het nut er niet van in om die ponies daar te laten lopen. bij koopman leren de meest kinderen er nog wat van maar daar een riks een rondje stappen en that's it. ik zou dat gewoon nooit doen met mn eigen ponie. maarja iedereen zn eigen keuze. maar ik heb dingen gezien met die ponies die ik gewoon zielig vindt. paar jaar geleden liep de viervoeter er met hun ponies (stuk of 3 of 4) die kinderen die daar meeliepen sleurden de ponies rondt. en afentoe mochten ze zelf ook een rondje rijden dat ze in volle galop aflegden. een jongen trapte een van de beestjes in de lies omdat hij niet wilde lopen (en dan echt gemeen). ponies trapten naar elkaar teriwjl er iemand tussen zat. nou sorry dit soort dingen vindt ik gewoon niet kunnen. misschien is t bij jullie niet zo. dat weet ik niet maar wat ik gezien heb dervan is t niet mijn stijl.
Dorine_81
Geplaatst: 05-07-01 09:57
Hahahahahahaha....nu ga je toch echt dingen verzinnen want ik ben er al jaren en dit is echt nooit gebeurd hoor....als er een pony moe is gaat hij naar huis en het is echt niet zielig om 2 uurtjes met je pony daar rond te stappen hoor...en inderdaad als er ff niemand is klimmen we erzelf op...en van dat trappen...dat kan gebeuren ja...maar ja als je het niet gelooft tja dan houd het op als wij maar weten dat het goed zit...en van dat leren dit is alleen om onze ponyclub te promoten...en als je denkt dat je bij koopman meer leert dan bij de bosruiters dan moet je maar eens op woensdagavond komen kijken...en anders zien we het wel op de Apeldoornse...
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-07-05 11:06 ]</font>
Marjolein
Geplaatst: 05-07-01 10:18
er staat nergens dat ik vindt dat jullie wat fout doen. ik zou het alleen nooit doen met mijn ponie daarom is t ook mijn ponie.de voorvallen die ik beschrijf zijn nu denk ik 3 of 4 jaar geleden gebeurt toen de viervoeter er nog stond. ik beweer niet dat je bij koopman meer leert dan bij de bosruiters. zou ook niet eerlijk zijn tegenover de ponies van koopman. de bosruiters is een ponyclub dan mag je wel verwachten dat je er meer leert dan op een manege (en zeker zo'n manege als koopman) vindt trouwens wel dat jullie allebei erg fel reageren.
Dorine_81
Geplaatst: 05-07-01 10:22
Oke dan bied ik bij deze mijn exucces aan...wij reageren zo fel omdat wij gewoon echt heel erg voor de bosruiters zijn...en als iemand iets over onze ponyclub zegt gaan wij er fel tegen in ...maar het is allemaal een misverstand sorry...
Nimber
Geplaatst: 05-07-01 11:35
Ik ben het voor de volle 100% met marjo eens. Ik ga elk jaar wel eventjes kijken vind het hardstikke leuk en er staat altijd een vent met paardenbeeldjes die zo echt mogelijk zijn (laat ik die nou sparen:)) ) voor 2/3 jaar geleden (misschien zelfs 4 jaar) stond de viervoeter er met pony's sommige zagen er slecht uit maar er werd ronduit vervelend gedaan tegen die beesten. met z'n 3-en op een pony omdat het ouders geld uitspaarde en ach dat die kids dan toevallig alle3 erg dik waren en een jaar of 11/12? voor de grap aan z'n oren trekken en niemand van die club die er wat van zei. Kinderen mochten gewoon aan de teugels hangen en dan lekker hard want paard moest z'n hoofd hoog voor de foto etc. dit alles was bij de viervoeter dus. Ik wist niet dat het tegenwoordig door de bosruiters was? ben sindsdien daar ook niet meer wezen kijken hoor. Rondjes lopen met kids erop is niet zielig. Ik zou het niet doen met Lodewijk die haat dat echt maar om het ras te promoten hebben het wel met 1 van de merrie's gedaan (marjo oa in beesd) wel zonder zadel en de teugels aan de neusriem Vooral Floor die die je er een plezier mee die is echt dol op kids
Dorine_81
Geplaatst: 05-07-01 14:48
Maar nu staan wij De Bosruiters er dus...en wij doen dit soort dingen NIET...en we zouden het ook nooit toelaten !
carola
Geplaatst: 05-07-01 15:51
Goed, dat was dus de VIERVOETER. Nu staan wij er met de BOSRUITERS. Een hele andere club dus waar dat echt niet gebeurt. Wij staan er nu voor het derde jaar ofzo en willen liever niet worden vergeleken met de viervoeter.
De reden dat we waarschijnlijk zo fel reageren is omdat de bosruiters heel belangrijk is voor dorine en mij. Er zijn dingen gebeurt waardoor we geen kritiek meer kunnen verdragen over onze club. Sorry voor die felheid, maar ja...
En het nut ervan? Heel makkelijk: Geld voor onze arme club!
Mijn pony loopt er ook, en ik vind het prima. Ze vind het leuk en is braaf. Normaal is het een krengerigge merrie, maar als die kids erop zitten is ze superbraaf. Als ze er niets aan zou vinden, dan zou ze wel gaan etteren hoor!