Goede voornemens lente/zomer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Goede voornemens lente/zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 11:57

Heej,

Meeste mensen hebben goede voornemers bij het nieuwe jaar, maar dan vind ik het altijd te koud :+
En dan bedoel ik voornemens als meer sporten, of bv. met de fiets i.p.v. scooter gaan etc.
Vind midden in de winter altijd zo'n "iritant" punt om een totale verandering in te lassen..

Meestal toch wel als het lente begint te worden, enzo dan krijg ik heel wat ideetjes :D
En ja nu de zon steeds meer komt, langer licht blijft, de vogeltjes lekker aan het fluiten zijn krijg ikt och al wel het lente gevoel en daarbij dus ook de goede voornemens :))

Wil straks gaan skaten en hardlopen (gezellig met de hond, die mag ook wel weer wat meer conditie opbouwen en wat slanker worden _O- )
En beter op m'n voeding letten, in de winter zit ik veel binnen en ja dan is het snaaien geblazen :=

Verder lekker vaak buiten zijn, lekker (proberen O:) ) bruin bakken, hopen dat dat dit jaar beter gaat gezien ik of wit of rood ben, bruin slaat m'n huid altijd over _O- En hoe goed ik me ook in smeer, ik ben ook altijd elk jaar weer een slang aan het eind.. :=

Nou kom op! :D

Groetjes,,

dienetje

Re: Goede voornemens lente/zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:00

Ik ben wel begonnen op 1 januari. En dan vooral alvast met wat minder snoepen/ niet meer snoepen. En dit heeft al heel goed gewerkt.

Van de zomer wil ik weer lekker veel gaan wandelen. Dus beetje aan me conditie werken. Want die is nog niet alles.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:01

Ik probeer eens wat meer te gaan zonnen dit jaar, blijf altijd angstvallig uit de zon. Mijn huid is snel droog en ik hoef ook niet per se bruin te worden (schijnt erg raar te zijn). Maar ik ga dit jaar op vakantie naar Portugal met een goede vriendin en dan moet ik wel een beetje voorbruinen ;) Anders vrees ik dat ik daar als gestoofde kreeft ga eindigen :D

Verder heb ik vanavond spinning les en probeer ik goed op mijn eten te letten, wil er wel een beetje leuk uit zien in mn bikini straks.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:05

Op 1 staat rijbewijs halen! :P En verder wil ik nou echt beginnen met hardlopen enz.. Snoep chips en andere vette zooi in de kast laten liggen.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:23

Even denken hoor...

Levi en Trol beter aan het werk zetten dan vorig zomer. Vorig zomer was het alleen wandelen, en nu moeten ze toch echt voor de kar deze zomer :D

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 16:56

Hahaha en dan kun jij lekker bruin bakken op de bok gege :P

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:32

Drie paarden oppakken onder het zadel. Eentje moet beleerd worden geloof ik ergens, en dan moet ik die er ook nog bij doen. Ach ja vind leuk en krijg betaald.

Veel feesten en genieten, ik hou van tentfeesten en die heb je zomers alleen maar. haha

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:35

meer gaan sporten, vooral fietsen en hardlopen enzo, en lekker veel buiten zijn :) bruin worden! en genieten van de zon

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:11

Bruin worden, lekker naar het strand gaan!
Maar dan moet ik wel even een dealtje sluiten met de zon :')

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:19

levitrol schreef:
Even denken hoor...

Levi en Trol beter aan het werk zetten dan vorig zomer. Vorig zomer was het alleen wandelen, en nu moeten ze toch echt voor de kar deze zomer :D

Ook wel bruin worden, maar ik word al bruin als ik in de zomer even buiten ben, hoef er niet voor te gaan liggen :o :))

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:24

Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan joggen, wil tegen de zomer wat fitter zijn, zodat ik gezellig met het paard ook wel eens aan de hand kan gaan crossen in het veld ;) (en stiekem ook omdat ik veel te graag snoep en wat ben bijgekomen, maar wat wil je als je graag taarten bakt ;) )

Ik heb ook besloten om aan mijn armen bruin te worden, aan de benen lukt toch nooit zo als ik met mijn paardje bezig ben, al durf ik mij tenminste nog in korte broek vertonen tussen de paarden als ik ga grondwerken, dus wie weet raak ik ook nog eens bruin (of rood, want dat is bij mij ook wel de standaard ;) )

En ik heb als doel van mijn rugproblemen af te geraken en daardoor mijn paard meer te kunnen rijden, om eindelijk voor het eerst alleen op buitenrit te kunnen...

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:10

Bruin bakken, hopen dat het een beetje lukt! ik ben heel wit namelijk, en bruin kleuren gaat niet zo snel. :+ dus, lekker in de zon!

walfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:01

idd, hopen dat de zon schijnt en bruin worden. Ben niet zo'n bakker maar gewoon rondhuppelen in hempje, komt het meestal ookwel goed. wat al vanaf januari mijn voornemen is dat ik en mijn paardje beide weer in (top)conditie komen. Zijn nu na wat haperen weer op de goede weg!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:02

Hopen op een betere zomer dan vorig jaar ^^
(en dan veel buiten zijn zodat ik ook nog 's een kleurtje kan krijgen :P)

Beter slapen (leef nu op 4 uurtjes per nacht en dat begint me een beetje op te breken), beter mijn huiswerk inplannen (dat zal m'n nachtrust ook ten goede komen :P) en meer gebruik maken van mijn sportschoolabo :P

Ik hád het voornemen om meer aan het werk te gaan met m'n verzorgpaardje, maar dat is helaas vanaf volgende week m'n verzorgpaardje niet meer, dus dát voornemen gaat helaas niet op..

Ik leef ook op in de lente, zit dan lekkerder in m'n vel en ik heb dan het gevoel dat ik veel meer aankan dan in de winter, gek he :P

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:06

WoodySan schreef:
Op 1 staat rijbewijs halen! :P En verder wil ik nou echt beginnen met hardlopen enz.. Snoep chips en andere vette zooi in de kast laten liggen.

Mijn idee :D
Daarnaast genieten van vrije tijd,nieuw paardje en het mooie weer.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:54

Ik begin altijd met goede voornemens maken op 1 januari maar meestal begin ik er pas tegen de lente mee.... :o
Dit jaar: Minder snoepen, lekker genieten van mijn paardje en het mooie weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:04

Proberen of ik de Holterberg platgestampt krijg met m'n ponies. Oftewel: zo vaak mogelijk met ze in het bos trainen ipv in de bak :D

laura22Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:08

Lekker met de pony's bezig zijn en de jongste voor de kar te gaan beleren. Verder bruin worden lukt toch niet dus ga ik niet eens proberen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:12

Dit jaar NIET verbranden. Neem ik me elk jaar weer voor maar meestal is het in mei al een keer raak :') en daarna in juni/juli ook, vorig jaar 3 dagen niet kunnen lopen vanwege de blaren. Wil ik dit jaar niet weer hebben!

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:13

Ik heb een hele lijst!!

Eerst revalideren en goed leren lopen. Mijn propedeuse halen. Minder afspraken plannen en meer tijd voor mezelf nemen. 3kg afvallen, dus meer bewegen!
Verder mn paardje wat nu nog bij mijn ouders in brabant op de wei staat verhuizen naar Utrecht en weer met hem aan de gang.
Weer wat gaan werken, leuke reisjes plannen en cadeautjes voor mezelf en mn vriendje kopen.......

Pfjoew...hele wensenlijst dus ;)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:19

Bruin worden en mijn buikje wegwerken. :Y)
Zou ik eigenlijk nu al mee moeten beginnen, maar snoepjes zijn zo verleidelijk en degene met wie ik ga sporten is op vakantie... O:)

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:26

@ Ntlie: Gewoon je snoepjes aan iemand anders geven. De hond (als je die hebt) zn halsband om doen en lekker een flink stuk gaan wandelen!!! Knap je lekker van op en dan sport je ook nog eens!!!

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:29

Phoe waar moet ik beginnen ;)

Bruin bakken kan trouwens ook onder de zonnebank he!

Ik wil gaan sparen voor wat weet ik nog niet maar sparen kan nooit kwaad.

Proberen te gaan hardlopen/sporten en dan net zo n top conditie krijgen als me paard ;)

Ik roep al vanaf vorig jaarmei ik ga me auto wasse dus denk dat ik dat dat ook wel een goed voornemen is hahaha H

Verder wat minder snoepe maar goed dat help niet bij mij haha

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:35

Ja, zonnebank ideaal moet je de mogelijkheid wel hebben ;)

Sonja schreef:
Proberen of ik de Holterberg platgestampt krijg met m'n ponies. Oftewel: zo vaak mogelijk met ze in het bos trainen ipv in de bak :D

Holterberg? :D Bedoel je ook echt die berg van nijverdal/holten? :))

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:38

_Marinke_ schreef:
Ja, zonnebank ideaal moet je de mogelijkheid wel hebben ;)

Sonja schreef:

Holterberg? :D Bedoel je ook echt die berg van nijverdal/holten? :))

Dat is toch de Holterberg :+.

Ik wil vooral heeeel veel paardrijden en lekker bruin worden deze zomer :j.