Helaas is het voor mij onmogelijk om terug te gaan naar 16 uur, in verband met huis auto en paard. Bovendien ben ik bang dat als ik tijdelijk 16 uur ga werken, dat mijn contract niet meer op 32 uur wordt terug gezet als ik gediplomeerd ben (bv door genoeg personeel oid). Ik vind dit gewoon een te grote gok, zelfs als het toegezegd wordt.
Ik heb het nu dus ontzettend druk met werken, afstudeerproject, verschillende keuzemodulen die ik moet volgen in mijn vrije ruimte naast mijn werk, stellingenpresentatie, artikel, intervisie met mijn afstudeergroep en veel verslagen voor studieloopbaanbegeleiding.
Ik zie er echt ZO tegenop om dit allemaal te doen. Ik kan ook niet lekker achter elkaar doorwerken zoals ik graag doe, want ik studeer niet alleen af maar in een groepje. En een project kun je niet gauw achter elkaar maken, dat gaat in stappen.
Hoewel ik nog nooit een onvoldoende ergens voor heb gehaald ben ik zo bang om mijn diploma niet te halen. Ik heb het overzicht even niet meer, weet niet waar ik moet beginnen, heb het ENORM druk, ben gestresst en ben hierdoor even minder gemotiveerd (dat komt wel weer als de deadlines in zicht zijn enzo
).Op het werk is momenteel personeelstekort, waardoor ik mij een slag in de rondte moet werken vier dagen. Bovendien gaan behandeloverleggen en patientbesprekingen van de patienten waar ik persoonlijk begeleider van ben ook gewoon door.
Mijn week ziet er op dit moment als volgt uit:
Maandag: op school met afstudeergroep, meestal van 10.00 - 16.00 daarna paard
dinsdag:vroege dienst 07.30 - 16.00, 's avonds school 18.30 - 21.30 tussendoor uurtje fitness
Woensdag: vrij (paard, fitness)
Donderdag: vroege dienst 07.30 - 16.00 daarna paard
Vrijdag: ochtend en middag school, daarna paard (les om 17.00) en fitness
Zaterdag: vroege dienst 07.30 - 16.00 daarna paard
Zondag: vroege dienst 07.30 - 16.00 daarna paard
Ik heb mijn vriend ook nog, en moet veel verslagen schrijven. Ik sport 3 keer per week. Doe ik dat niet dan kom ik aan en dat wil ik niet, ben net 8kg afgevallen.
Ik begrijp dat ik binnenkort prioriteiten moet gaan stellen, maar zie het nu even allemaal niet meer zitten. Heb vanavond voor de tv gezeten en ben nergens toe gekomen... Wie kan mij even opbeuren/moed inpraten/een schop onder mijn kont geven?
Je kan je nu wel over de kop werken, maar je krijgt er geen garantie mee dat je in juli ook 32 uur kan werken. Niemand heeft die zekerheid, ook niet als je een vast contract hebt. Waarom niet gewoon goed voor jezelf zorgen en wat minder gaan werken?