help met me zelf in de knoop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nooralie

help met me zelf in de knoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 18:57

ik heb lang nagedacht om het hier op te zetten
maar meschien kunnen julli me juist helpen

ik zit echt totaal met me zelf in de knoop
heb te veel tijd om na te denken ik doe niet anders ik slaap slecht
konstant te piekeren hier onder staat het ik schrijf het maar van me af en meschien help dat wel
of hebben julli tips voor me

het is uit met me vriend het gaat niet meer het is zo moelijk ik hou van hem .maar het gaat niet.
heb er lang over na gedacht maar is niet anders (woord een lang verhaal)
lees [uitmaken maar nog wel van hem houden

mijn contract is niet verlengt op mijn werk ,wegens mijn knie

me rijbewijs leukt niet moet nu voor de 4e keer af rijden

mijn knie dat gaat voor geen meter goed hij is in augustis er uitgeschooten lees[url]knie schijf er geschoten nooit meer paard rijden[/url]
maar de atrten hebben fouten gemaakt. ik kan niet rijden .het gaat echt niet maar ik wil zo graag het is en was mij uitlaatklep
ik heb hier 9 paarden staan en kan er niet op rijden en nu rijd iemand ander er op ze doet het super maar het is zo vrusteerd

en nog veel meer
ik voel me zo verdietig boos en ongelukig
alles wat ik doe gaat niet goed of het wil niet
wie heefd tips want ik wil er niet bij de pakken neer gaan zitten

Paan

Re: help met me zelf in de knoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:00

Als je zo met je zelf in de knoop zit, is het misschien een optie om hulp te gaan zoeken. Een gesprek met je huisarts kan daarbij helpen. Misschien kom je er met een klein beetje hulp weer boven op. Dat je niet meer kunt rijden is natuurlijk echt banketstaaf. Misschien is mennen een optie om toch lekker met de paarden bezig te zijn. Sterkte.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:14

uit maken met je vriend terwijl je nog wel van hem houd is moeilijk. Maar als het niet meer werkt heb je niet veel andere opties. Zit zelf nu ook in deze situatie en het is gewoon heel moeilijk. Verder komt er op dit moment wel heel veel narigheid op je pad. Mischien niet onverstandig om met een prof te gaan praten. Gewoon om voor jezelf alles op een rijtje te krijgen. Ik heb altijd als ik iets aan een ander vertel dat ik tijdens het gesprek zelf ook weer tot nieuwe inzichten kom. Doordat je het verteld passeert alles weer en wordt er voor jezelf ook meer duidelijk en dan hoeft de ander niet eens veel terug te zeggen. Heel veel sterkte in iedergeval.

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 19:26

ja meschien is dat ook wel een goed iedee om hulp te gaan zoeken had daar ook al over na gedacht maar dan voel ik me zo zwak zielig als ik dat ga doen
meschien als ik wou naar het buitenland om even op me zelf te zijn maar ik zit nog midden en mijn ravlidatie en moet ook meschien onder het mes voor me knie

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:40

Hulp zoeken is niet zwak hoor. Het feit dat je toegeeft dat je het even niet alleen redt is juist een teken van een sterk iemand. Durf je zelf te zijn en voor je zelf op te komen.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:03

Hulp zoeken is juist een teken van sterkte, zoals Paan al zegt.
Je moet voor jezelf zorgen en ik denk dat je hier zelf niet goed uitkomt.
Een psycholoog of iets dergelijks werkt echt erg goed hoor, dus dat zou ik gewoon doen!
Sterkte in ieder geval!

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 13:12

dankewel allemaal ,
ik vind het best moelijk .
dan voel ik even wat beter en dan op eens slaat het helemaal om echt raar mis me vriend best wel en baal er gewoon van dat het allemaal niet mee zit
morgen of vanmiddag met me ouder over leggen en dan de huisarts even bellen