Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zit op het moment wegens omstandigheden nog 24/7 thuis. En mijn moeder werkt tot 5 u. Dus doe de honden, stofzuigen, dweilen, alles af met een doek, de was, de bedden, badkamer, wc, af en toe koken, of we doen het samen!
Maar ik doe buiten het 'betaalde' om ook wel eens wat extra's hoor, als ik niks te doen heb. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk. loez schreef:Ik krijg er niet voor betaald. Maar wil ik ook niet. Mam en ik zijn met z'n 2e thuis, we kunnen elke maand net goed rondkomen. En mijn moeder is al bek af als ze thuiskomt. En daarbij hoef ik zelf ook niet veel te betalen. Kwa kostgeld, uitgaan enz.

echt helemaal geen ruikblubber!!!

KiWiKo schreef:meis je bent spekkoper!!! echt!!!
je doet geen reet in het huishouden![]()
echt helemaal geen ruikblubber!!!
alsof het huishouden alleen uit tafeldekken en af en toe de stofzuiger erdoorheen halen bestaad![]()
hoe kom je aan het eten waarvoor je de tafel moet dekken?? en wie betaald dat overigens?
Dat betalen we met elkaar ( kostgeld, meer dan logisch) en koken doe ik, mijn pa of mama.
hoe kom jij aan je schone kleren??
Door ze te zelf te wassen, drogen en strijken en in mijn kast te liggen( dacht dat ik dat er bij had gezet
) (maar blijkbaar tocht niet)
zal een zware dobber voor je worden zou je ooit een huis voor jezelf krijgen
Denk dat dat wel meevalt.
mijn dochter van 10 moet meer doen
Wat doet zij dan allemaal als ik vragen mag?
KvE schreef:ben 17 zit op school rijd na school 2 paarden en zot 's avonds aan mijn huiswerk, voor werken heb ik geen tijd.
Ruim de vaatwasser in en uit, dek de tafel laat de honden uit en vouw soms de was op..
Nog krijg ik commentaar dat ik te weinig doe ect
Vader heeft eigenbedrijf moeder is vaak thuis maar hebben wel een poetser