Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

WowAmigo schreef:@spoekie: als jouw schoonouders nou graag hebben dat jij in je blote kont op visite komt omdat zij geloven dat dat beter is doe je dat dan ook? Vind ik hetzelfde. Ik vind het volkomen onzin om kledingvoorschriften voor je visite te hebben. Wat je zelf aanhangt moet je zelf weten, maar het gaat echt te ver om dat aan andere mensen op te dringen. Je buren mogen toch ook zelf weten wat ze aan doen?
)hecht persoonlijk meer waarde aan de mens dan aan de verpakking, kijk het kan de spuigaten uitlopen uiteraard, maar als iemand gewoon netjes gekleed gaat...Citaat:Wat zijn ouders doen is alles behalve christelijke waarden uitdragen. Christendom kan worden samengevat in 2 hoofdlijnen en 1 daarvan is heb u naaste lief als u zelf.
WowAmigo schreef:@spoekie: als jouw schoonouders nou graag hebben dat jij in je blote kont op visite komt omdat zij geloven dat dat beter is doe je dat dan ook? Vind ik hetzelfde. Ik vind het volkomen onzin om kledingvoorschriften voor je visite te hebben. Wat je zelf aanhangt moet je zelf weten, maar het gaat echt te ver om dat aan andere mensen op te dringen. Je buren mogen toch ook zelf weten wat ze aan doen?

meggiemeg schreef:Tja Wardie, zo denk ik er ook over. Ook al zijn het je ouders dan nog hebben ze niet zoveel recht dat ze je zo mogen kwetsen!
Wat dat betreft heeft spoekie denk ik wel gelijk.
Je wilt graag een bevestiging dat je het goed doet van je ouders!
. Maar ik begrijp gewoon niet dat mensen zo ver van de wereld kunnen zijn dat ze je op je kleding al kunnen afwijzen. Voor mij is kleding geen criterium om niet met iemand om te willen gaan, dus ik begrijp dat gewoon niet zo. (Alhoewel ik me bij extremen ook vast wel de wenkbrauwen zou optrekken, dat dan weer wel, maar mijn grenzen liggen ietsje ruimer dan die van dat stel hoop ik
)