..
op speciaal en eigen verzoek en eigen risico klant
willen wij indien iets past wel per envelop versturen
zoals ook afgelopen zondag , kregen we mailtje ivm paar oorwarmers
en 2 paar oortjes passen makkelijk in een envelopje
dus klant heeft in verband met haast haar betalings bewijs doorgemaild
en maandag is het direct in de brievenbus gegaan ..
dus wij terug gemaild , het is op de post
indien TNT zijn woord houd is het er dinsdag
belt net heeeeele boze klant ..
of we het wel op de post hebben gedaan
u heeft het vast niet verstuurd
want post komt altijd 1 maximaal 2 dagen later aan
en de post is net geweest en het zat er weer niet bij
ze besteld nooit meer wat bij ons en nog wat verwensingen er achter aan ...
tja wat moeten wij der aan doen , haden we het zelf moeten brengen
of alsnog via onze pakket dienst moeten laten brengen
terwijl klant niet meer dan envelop zending wil betalen
en we met de normale pakketten al behoorlijk bijbetalen
stelde nog voor om nieuwe op te sturen
(tja je gaat er toch vanuit dat ze de waarheid spreekt
al hebben we bij sommige bokkers ondervonden dat ze zeiden dat ze het niet hadden
gehad maar dat we vervolgens elders op bokt er achter kwamen dat dat dus niet waar bleek te zijn
nu is dit geen bokker dus tja je geloofd iemand op zijn blauwe ogen )
maar ja mevrouw heeft het morgen nodig voor verjaardag
dus dat schoot niet op en dat wilde ze niet
daarom verzenden wij dus liever niet per TNTcompleet gestoord word je der van
nu zit ik hier met een rot gevoel
omdat de TNT niet doet wat ze beloofd
en een boze klant
en de tnt maar prijzen verhogen ,... wanneer of ooit ? zal de service ook verbeteren?
...

nu hoop ik dat het morgen als nog afgeleverd word
aan de stempel kan je zien wanneer we verstuurd hebben , of iig wannneer het bij tnt verwerkt is
echt niks ergens dan onbewijsbaar vor leugenaar uitgemaakt te worden
kan daar zso zo slecht tegen , en we kunnen niets doen om tegen deel te bewijzen
dan rustig afwachten en hopen ...
Maar ik krijg het altijd goed aan....


