Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Ik neem aan dat die 2000 euro het bedrag is wat jullie bij moesten leggen naast de inruil van de astra.
Maar heb je de auto gekocht met garantie en is de autohandelaar bij de BOVAG aangesloten bv.?

kazan schreef:een goede vriend van ons heeft een auto garage dus wij hebben de auto daar even heen gebracht en tot onze ontdekking heeft die auto helemaal niet door de apk mogen komen alles wat kapot kon zijn Qua slangen enzo was kapot,
kazan schreef:We reden naar huis toe en vonden dat hij toch nog wel raar liep (bij de proefrit ook maar toen zat er een oude kapotte accu in)
kazan schreef:Chiqa mn vriend zegt dat die heeft er wel n beetje verstand van (haha) hij zegt dat ie vrij loopt.
Sirius1804 schreef:Ik zou even langs een BMW dealer rijden en hem aan laten sluiten op de computer, dan weet je meteen wat er allemaal precies aan mankeert, meestal doen ze dat gratis. En ik zou daarmee de verkoper confronteren.
simsalakim schreef:Uitlezen van storingsgeheugen is meestal niet gratis helaas! Zal rond de 50 euro zijn, maar dan heb je gelijk wel een goed
overzicht van alle foutmeldingen die er in de auto zitten!