Ik vraag me nog steeds iets af.
Een maand of vier geleden kwam ik hier achter, het was een kleine week uit met mijn vriend. Nu dus ex hè?
En ik droeg sinds kerst 2007 een zilveren armband, met mijn naam erop. Zo eentje die babies ook hebben.
Nu was die armband aan het eind van onze relatie wat dof aan het worden, naar mijn idee heel gewoon, ik had 'm al een tijdje om en dacht dat het ouderdom was. Het armbandje op de markt in Groningen gekocht, echt zilver, maar het zal wel een slechte kwaliteit zijn, zo dacht ik.
Afijn, toen het een week uit was met die jongen, liet ik mijn armband eens aan m'n moeder zien. Hij werd gewoon ZWART, zonder overdrijven, het was gewoon écht zwart. Hier en daar nog was grijs/zilver, maar over het algemeen zwart. Met uitzondering van het naamplaatje, wat gewoon wat dof was.
Nu zei m'n moeder dus dat zilver gevoelig is voor je stemming en gevoelens. Ik heb wat gegoogled, maar kon niet echt wat vinden.
Ik ben erg nieuwsgierig hiernaar, want ik heb nu een glanzende armband alsof het een nieuwe is.
Wat weten jullie hiervan? Hebben jullie die meegemaakt?

Ik geloof gewoon niet zo in het verhaal mbt zilver en stemmingen, lijkt me zeer