Ik wou gisteren even mijn vuilniszakkie weg gooien dus loop even naar de vuilcontainer
Zo'n kreng met een pasje waar praktisch nog geen lege zak in past
Dacht zal zakkie even aandrukken , terwijl ik dat doe voel ik wat prikken dus kijk naar beneden
en zie allemaal rood spul en ik denk nog van he wat is dat nou ?
dus kijk nog eens goed en zie in een keer een heleboel rood spul , kijk nog eens goed en zie dat het van mij wegkomt
in een keer dringt het door dat het bloed is dus laat de zak los en kijk naar mijn armen ...
zie ik dat mijn hele pols openligt en het bloed er echt uitspuit !!!
dus ben heel snel naar binnen gelopen met mijn hand heel hard drukkend om mijn pols
heb vriend geroepen (die spontaan groen werd) dat hij geloof ik de dokter moest even moest bellen
vriend was helemaal in de war en belde eerst 06-11 en maar roepen waarom gaat hij niet over
was gelukkig erg rustig en zei dat hij dan maar eens 112 moest proberen
en voor ik het wist stond de ambu voor de deur en was de halve buurt uitgelopen ....
ik begon wat duizelig te worden dus ben meteen de ambu ingeleid en metertje om mijn pols
maar bloeddruk was gelukkig redelijk goed en bloed was gelukkig al wat gestold
(ik dacht nog wat een gedoe allemaal moet dat nou )
ik had meer zoiets van kijk eerst maar even bij vriend want veel groener kan hij geloof ik niet worden
dus die hebben ze maar even op de stoel naast de brancaard gezet en toen ging het gelukkig ook wel weer
maar ik moest wel even door naar het ziekenhuis
resultaat 5 pracht van hechtingen in mijn pols (en een tetanus prik in mijn billen
)dokter vertelde me wel even dat ik mazzel had gehad dat ik me overdwars heb gesneden en niet met mijn pols
mee anders was het misschien iets anders afgelopen
ik was er eerst vrij rustig onder en had meer iets moet al dit gedoe nu
maar toen ik vannacht wou slapen kwam ineens de schrik er goed in en ik zie de hele tijd al dat bloed voor me brrrrrrrrr
en zo stom he , op mijn werk druk ik de vuilniszak altijd aan met mijn voeten omdat er glas in kan zitten

toevallig
, en ook ik zou flauwvallen 

)