Ik heb gister een vorig paard van een kennis terug gevonden via internet.. Nu blijkt dat dat paard nu in Amerika staat en dat de huidige eigenaresse er dus wedstrijden ed mee start.
Nu zouden we graag contact op willen nemen met de huidige eigenaar. Maar waar begin ik deze zoektocht?
Ik heb de naam van de eigenaresse en het paard, het gegeven dat ze is aangemeld bij 'United States Dressage Federation' en ik weet de omgeving waar ze wedstrijden heeft gereden.
Iemand die mij kan helpen met deze zoektocht of heeft iemand handige tips om aan haar contactgegevens te komen??
Maar dat kan je toch op dezelfde manier doen? Naam e.d. in verschillende combinaties intikken levert vaak wel wat op. hebben ze daar niet zoiets als telefoongids.nl ?
chanouk
Geplaatst: 16-02-09 15:28
Fredt schreef:
Ik weet niet of ze zoiets zomaar prijs geven. Lijkt me een soort KNHS..
Je kunt t altijd proberen nee heb je ja kun je krijgen, als je het verhaal uitlegd of dat zei contact met haar kunnen maken of ze het goed vind dat jij contact met haar opneemt.
Erna_
Geplaatst: 16-02-09 15:29
Hebben ze geen site waarop je een berichtje kunt achterlaten met het verzoek om hulp?