Dus ik netjes overal adreswijzigingen doorgeven, alles geregeld.
Maar van de FNRS kreeg ik maar geen reactie, dus in totaal heb ik 5 mails gestuurd met mijn adreswijziging. Wel elke keer netjes een bevestiging dat ze mijn mail gehad hebben maar ik kreeg nooit een brief of rekening oid van ze.
Dus in januari heb ik voor de zekerheid ook maar per post de wijzging doorgegeven, maar weer geen reactie.
Er komt ook best wat op je af als je een huis koopt en opeens alles zelf moet doen dus ik dacht dr ook niet steeds aan dat hum niet reageerden.
Vanochtend dacht ik er weer aan dus heb ze ff gebeld.
Ze hadden volgens hun helemaal niks doorgekregen etc en hadden alles naar mijn oude adres gestuurd.
Ja daar kom ik dus niet meer, en ja omdat ik maar niet betaalde hadden ze een incasso buro ingeschakeld en waren de kosten inmiddels opgelopen tot 90! euro. Of ik dat dan nu maar ff wilde betalen.
Nou nee dus, ik heb alles geregeld en hub hadden het dus niet goed voor elkaar, dus ik dat incassoburo bellen. Hadden er alle begrip voor, heel vriendelijke en meewerkende meneer, geen kwaas woord over hem. Dus hij had voor mij naar de FNRS gebeld en uitgelgd hoe het zat.
Nou wil de FNRS dus wel de helft betalen en moet ik dus alsnog 45 euro betalen omdat hun blijkbaar niks met mijn wijzigingen gedaan hebben. Heb aan de medewerker van het incassoburo gevraagd wat dr gebeurt zou zijn als ik niet ff had gebeld en het verder vergeten zou zijn, dan had ik dus voor de rechter moeten komen, en dat alles omdat hun een fout gemaakt hebben.
Sorry maar de stoom komt nu ff uit me oren.
Wat zouden jullie doen, die 45 euro betalen en zo is het goed of weigeren?