Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en t is veel vrijwillegers werk. oja een trektocht met de peerdjes lijkt me ook heerlijk, op een paard rijden waar alle knoppen op zitten qua dressuur of een springpaard die niet om kijkt van 1.40. Ik zou met mn vriend willen trouwen en gelukkig/gezond oud willen worden. Goh wat wil ik veel
Ik wil ook een taart bakken, maar dan moet ik eerst nog naar de winkels
moonsparkle schreef:Ik wil nog wel veel reizen maken...wil onder andere nog naar afrika, galapalos eilanden (weet niet of ik t goed schrijf) en nieuw zeeland, australië. In ieder geval reizen waar ook dieren in t wild zijn te bewonderen. Mijn droombaan zou zijn werken bij de rspca in Amerika, maar ach sommige dromen zijn bedrogen t is veel vrijwillegers werk. oja een trektocht met de peerdjes lijkt me ook heerlijk, op een paard rijden waar alle knoppen op zitten qua dressuur of een springpaard die niet om kijkt van 1.40. Ik zou met mn vriend willen trouwen en gelukkig/gezond oud willen worden. Goh wat wil ik veel
Ik wil ook een taart bakken, maar dan moet ik eerst nog naar de winkels

Ook wil ik een kangaroe in het wild zien.

), ik wil weer durven rijden op Eclipse, een eigen bed & breakfast beginnen, diverse talen (beter) leren spreken, een boek schrijven... Eigenlijk wil ik nog best veel
.