Vanmiddag waren mijn vriend en ik een stukje aan het autorijden, en op stamzender 3FM verloten ze nu kaarten voor het Coldplay concert op 9 september in Nijmegen. Nouja, wie niet waagt wie niet wint. Je moest de tekst afmaken van "Alles is Liefde" van Blof, omdat alle andere kandidaten de vragen vantevoren niet goed hadden (bij kandidaat 3 stoppen ze er mee en moet je een antwoord smsen). Nou wist ik al welk fragment het was, omdat die eerder al te horen geweest was, dus ik had alles al ingetikt en a la minute verstuurd. Zei nog tegen vriendlief: "Goh, heb nooit iets gewonnen maar het zou wel leuk zijn nu" en ineens gaat mijn telefoon met prive-nummer...
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/r ... aatste.wma - en dan halverwege op 1 uur en 34 minuten.
Dusss, wij gaan lekker naar Coldplay toe!!! Schrok me echt lam aan de telefoon, helemaal trillen en overenthousiast antwoorden, maar ach
Nou moet ik wel bekennen dat ik geen mega-fan ben van Coldplay, maar ik heb ze wel altijd al eens live willen zien/horen (met name de oudere nummers).Mijn dag kan iig niet meer stuk!

)