en dan word je beroofd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julez

en dan word je beroofd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 14:59

Tsja de titel zegt het al..
Ik kan niet te veel in detaills treden omdat er op het moment nog een politie onderzoek loopt.

Gister had ik dé perfect dag. Ik was overdag een stal gaan bezichtigen voor mijn paard, die gewoon in 1 woord Fantastisch was. Dus eindelijk na lang zoeken toch een leuk plekje kunnen vinden voor mijn hengst.
Dus ik was helemaal in de wolken.. daarna nog naar mijn paard geweest en in de avond nog tv zitten kijken met mijn ouders. Later die avond fietste ik naar de stad, en ben ik uit geweest met een groepje vrienden.
Super gezellig avond gehad, maar toen om 4 uur de toko dicht ging besloot iedereen om nog wat te gaan eten bij de snackbar. Omdat ik de volgende ochtend vroeg op moest om naar mn paard te gaan voor mn werk, besloot ik om niet mee te gaan met hun, en maar naar huis te fietsen.

Nou ik die enge donkere weg langs t station en industrieterrein gefietst in mn eentje, BIJNA thuis!
Zoals ik al zei kan ik niet te veel vertellen, maar 3min. van mijn huis vandaan werd ik belaagd door een man die mijn tas wou stelen (waar niks van waarde in zat; iig niet voor hem). Omdat ik niet meewerkte begon hij op mn hoofd in te rammen met een hard voorwerp, later kwam ik erachter dat dit een pistool is geweest, omdat hij me toen ook nog onder schot ging houden. Toen ik dat zag liet ik gelijk mijn tas los, waarop ik nog ff een harde klap met dat ding na kreeg op mn hoofd, en die gast er in een auto vandoor ging. Ik was helemaal in paniek, dr lag een grote plas bloed op de grond, heel mijn kleren waren doorweekt van bloed.. ik dacht echt dat hij m'n schedel had ingeslagen.
Toevallig reed er een minuut laten een politie in burger langs, die dacht dat ik dronken was (omdat ik tegen een boom hing) en gelijk een politiebusje op me af stuurde.
bijna direct was de politie er, ben ik op de grond gelegd en werd er gewacht op de ambulance. Ondertussen waren mijn ouders er ook, en arriveerde de ambulance.
Heb een hele nacht in het ziekenhuis gelegen, verklaringen afleggen voor de politie, en ik kreeg verscheidene hechtingen in mijn hoofd. Ik heb nu dus een hersenschudding, veel bulten, blauwe plekken en schrammen, en behoorlijke wonden op mijn hoofd.

Ik ben zoo bang nu, ik vraag me af of ik ooit nog wel gewoon durf te fietsen op straat.
Alleen omdat zo'n hufter het een kick vind om er gewoon op los te rammen.

Er zitten gelukkig wel veel mensen op de zaak, en voor zover ik heb gehoord zijn ze aardig positief over het verloop van he onderzoek. Dat is wel echt een hele opluchting voor mij.

Sorry voor het verhaal, maar ik moest het even van me afschrijven.. vertellen kan ik niet want dan ben ik alleen maar aan 1 stuk door aan het janken.

Bedankt

Stephaniiee_

Re: en dan word je beroofd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:03

woo dat is niet niks.. Ik hoop dat het onderzoek goed verloopt en heel veel beterschap met je hoofd

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:04

Bah dat is zeker schrikken! Gelukkig maar dat je wat dat betreft niet veel waardevols kwijt bent geraakt, maar wat een idioot dat die gewoon een beetje op je in gaat rammen omdat je niet los wil laten... En wat een geluk dat die politie toevallig langs kwam!
Heel veel sterkte en beterschap en houdt je ons op de hoogte wanneer je meer weet van de politie?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:04

Jeejtje meid wat een verhaal. Ik kan niets anders doen dan je heel veel beterschap en sterkte wensen. En hopen dat de zaak snel opgelost is!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:33

Wow, dat is wel een heel heftige gebeurtenis zeg := !
Ik hoop dat je lichamelijk weer snel op de been bent en schroom vooral niet om contact op te nemen met slachtofferhulp. Het is echt niet niks wat er gebeurd is := .
Ik hoop vooral voor je dat ze die kl**tzak kunnen vinden die je dit aangedaan heeft -:(- !!
Heel veel sterkte :(:) !

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:37

Bah wat een klootviool die kerel zeg! Hoe haalt hij het in zijn hoofd :( Gelukkig ben je niks waardevols kwijtgeraakt, maar jeetje meid wat zal je bang geweest zijn! Wat een idioten leven er toch op deze aardbol.
Heel veel beterschap en vooral heel veel sterkte de aankomende tijd. Het zal zeker een tijdje duren voor je hier overheen bent. Sterkte meid.. :(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:39

Jee, wat zul jij geschrokken zijn zeg.

Heel veel sterkte.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:42

Jeetje wat een verhaal zeg! :(:) Kan begrijpen dat je je goed klote voelt..

Ik snap trouwens ook dat je instinct is om je tas bij je te houden, maar uit jouw verhaal blijkt wel weer dat afgeven n zo'n geval toch echt het beste is! Heel veel beterschap :(:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:43

Jeetje, vreselijk! Ik hoop dat ze deze persoon te pakken krijgen, hoewel dat waarschijnlijk heel erg moeilijk gaat worden...

Lekker even uitrusten en de tijd nemen om alles te verwerken...!

Heel veel succes, sterkte en beterschap gewenst!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:28

Meid toch, wat vreselijk voor je!
Ik hoop dat ze die vent snel pakken of al te pakken hebben.
Heb je hem goed kunnen zien?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:31

Jeetje meis wat erg dit..
Heel veel sterkte en ik duim dat ze hem snel pakken..

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:31

Jee wat heftig zeg!
Hopelijk krijgen ze de idioot die je dit geflikt heeft te pakken!

Sterkte en beterschap!

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:32

Jeetje wat een verhaal, sterkte en hopelijk krijgen ze die rotzak snel te pakken.

_Tara_

Van mij heel veel sterkte :(:) Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen... Ik hoop echt voor je dat die vent gepakt wordt! Vreselijk dat er mensen zijn die daar lol in hebben...

Lieszje

Ahh klote:( Veel beterschap.

Zulke dingen zijn eigenlijk ook de reden waarom ik nooit alleen naar huis ga zo laat. :+
Ik kende een paar jaar geleden een jongen die ook bijna thuis was en toen van zijn fiets af werd getrokken.
Hij was ook helemaal in elkaar geslagen en getrapt alleen maar om een paar euro's...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:34

Wat een schrik zeg. Heel veel sterkte!

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:35

getverderrie wat een kl**tzak zeg !

ik hoop dat jij er weer helemaal van opknapt en toch weer alleen de straat op durft te gaan.
heb je wel mensen met wie je erover kan praten, en waardoor je het misschien makkelijker verwerkt ?

heel veel succes, en ik hoop dat je dit nooit meer hoef mee te maken.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:35

Dat is gewoon niet normaal.
Maar zat er nog iets belangrijks in je tas dan?
Beterschap nog.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:41

Tjeeh, wat een verhaal.
Hopelijk hebben ze hem snel te pakken.
gelukkig kan je het nog navertellen, je moet er niet aan denken omdat hij ook een pistool bij zich had.

Heel veel beterschap :(:)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:41

Wat goed dat je je tas hebt afgegeven toen je zag dat hij een pistool had! Ik vind het enorm dapper van je dat je je eerst hebt verzet! Zo te horen vallen je verwondingen redelijk mee en is er gelukkig niets echt stuk. Met zoveel bloed lijkt het meteen heel erg, wat zullen je ouders ook geschrokken zijn! Dat huilen komt deels ook door je hersenschudding, trouwens. Doe rustig aan! Niet teveel achter je computer zitten. ;)

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:32

jeetje meid wat een verhaal :(:)
neem veel tijd en rust om bij te komen, en om dit een plekje te kunnen geven,
ik duim mee dat ze de dader snel te pakken zullen nemen.

heel veel sterkte en beterschap :(:)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:35

ZO hee, das heftig :(( Hoop dat die kl**tzak te pakken krijgen :S Waar gaat het heen tegenwoordig? Heb er echt geen woorden voor!
Doe de komende weken lekker rustig aan, en denk om jezelf!
Heel veel beterschap en sterkte toegewenst!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:37

wat een verhaal zeg. HEEEL veel STERKTe in iedergeval

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:39

Wat heftig zeg, bah wat een agressie.... abnormaal.

Heb je een goed signalement kunnen geven?
Dapper dat je het zo op bokt plaatst, ik snap dat je je verhaal even kwijt moet.

Rust lekker uit, en schakel slachtofferhulp in !

Heel veel beterschap!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:57

Je hebt echt geluk gehad dat er net een politie in burger langs kwam.
Heel veel sterkte en beterschap.