Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heb nu 70 C/D, mag wel 1 cupje groter
te puntig

Ik vind het niet mooi dat iemand hyperslank is en dan een cup E heeft.
Maar ook enkel omdat dat iets is dat makkelijk kan verholpen worden. Misschien doe ik het later wel.

vlieg schreef:Voor mijn opleiding (SW) moet ik een klein onderzoekje doen.
Ben je van het vrouwelijk geslacht en tussen de 13 en 16 jaar dan kun je mij helpen door de onderstaande vragen te beantwoorden.
Wil je je antwoorden niet open en bloot op het forum zetten dan kan het uiteraard ook via PB.
Alvast bedankt!
Leeftijd: 15
Kledingmaat: 34/36
Ben jij tevreden met je gewicht/kledingmaat: ja
Wat is voor jou het schoonheidsideaal? heb ik niet echt
Wat is voor jou de ideale kledingmaat? normaal, 34/36
Als je deze maat niet hebt, wat zou je er voor over hebben om dit te bereiken? beetje meer sporten ofzo
Heb je wel eens gelijnt, zo ja op welke manier? nee.
Is er iets aan lichaam waar je niet tevreden over bent, zo ja, wat en waarom? ben nergens ontevreden over
Heeft iemand wel eens een negatieve opmerking gemaakt over je uiterlijk/gewicht, zo ja, hoe voelde je je daarbij en wat deed je ermee? nooit echt serieus, hooguit als grapjes
Zou je kiezen voor plastisch chirurgie als geld geen rol speelt? nee
Voor wat voor plastisch chirurgie zou je dan kiezen (bijv liposuctie, borstvergroting, neuscorrectie etc)? geen
Wat voor rol heeft de media bij het schoonheidsideaal volgens jou? een grote rol, zoals ze op tv zijn schijnt het beste te zijn ofzo..
Laat jij je leiden door de media (modelfoto's etc) met betrekking tot het schoonheidsideaal? nee
Wat vind jij van (top)modellen met "size zero" (maatje 32)? ik snap niet dat zulke mensen nog op de foto mogen...
Ken je iemand in je omgeving met een eetstoornis (zo ja, welke vorm?) nee
Weet je wat pro-ana sites zijn, heb je hier weleens op gekeken en ben je voor of tegen? weet het wel, nog nooit op geweest, ben er tegen
Evt. Opmerkingen/aanvullingen:

)

. Ik ben er (natuurlijk!) tegen.