Mijn broertje van 3 is vandaag bij mij, en we hadden bedacht ff naar het strand te gaan en ergens chocomel te drinken (dat wilde die zo graag haha) maar ja het regent.. dus nu zoeken we andere dingen om te gaan doen, niet te duur want ik ben best wel blut.. het leukst lijkt me om hem kennis te laten maken met een 'echt paard' haha of hem iets te laten zien ervan ofzo.. maarja het zou niet weten waar. iemand ideeen? met of zonder paarden haha.. xxx
Kinderboerderij? Misschien heb je een manege in de buurt waar je eens kan gaan kijken? Bij ons op de manege kwamen op zaterdag&zondag heel geregeld mensen paardjes aaien met kleine kinderen, zo lang je ze niet voert mag dat meestal wel.
Remember
Geplaatst: 15-02-09 10:39
Een wedstrijd in de buurt?! Kun je even in de kantine zitten en chocomel drinken, niet te duur en toch iets met paarden
Bedankt voor de reacties, het word uiteindelijk Sealife in scheveningen haha.. geen paarden,wel vissen.. als ik nog op tijd terug ben rijd ik inderdaad even langs een manege haha,alvast een beetje opvoeden en het paardenvirus doorgeven haha..