ik wou weten of nog meer mensen een hart van verkade hadden besteld voor valentijn. Ik dus wel.
nadat we wakker waren kado van mijn vriend gehad, leuk leuk, ik zei, ga maar bij de post kijken (ze worden dus op 14 feb thuisgestuurd voor de mensen die het niet weten
) komt die terug, wat dan? geen hartje op de mat. Ik moest op 13.00 op mijn werk zijn, nog steeds geen hartje. Hij zou me wel even bellen als die hem had. Om 4 uur eetpauze op mijn werk, nog geen belletje, ik bellen, nee hoor, nog niet binnen. Om 5 uur toen ik weer moest beginnen nog niet van mijn vriend gehoort. Vandaag mocht ik om 21.00 uur naar huis, werd iets later, en nog geen smsje toen ik me ging omkleden. Me vriend moest om 17.30 de trein hebben om te gaan werken in Enschede. Kom ik thuis, nog niks in de bus. conclusie, dag valentijnskado voor me vriend. Heb hem vandaag dus mooi niet gekregen. leuk hoor zo'n kado, dat doe ik dus nooit meer. Want nu moet die het zonder kado doen op valentijn. Maar eens kijken of ik morgen iemand te pakken kan krijgen bij Verkade, waarschijnlijk niet, dus dan word het maandag. Dan krijgt die helaas maar een verlaat kado van me. Zijn er nog meer mensen die dit ook hebben?
Groetjes Anja