Ik wil een goed doel voor mishandelde dieren steunen, maar heb zelf geen idee welk doel. Ik wil geen grote organisatie steunen, liever een wat kleinere organisatie. Weet iemand een goeie? Ik hoor het graag!
brooke hospitals for animals? brooke helpt werkpaarden en ezels van straatarme mensen in ontwikkelingslanden. http://www.brooke.nl
Thirsa_
Geplaatst: 14-02-09 21:22
Brooke idd wij geven ook al jaren aan dit goede doel!
Suzanne F.
Geplaatst: 14-02-09 21:23
Ja Brooke!! Ik doneer ook jaarlijks 50 euro.
Verder heb je ook nog iets voor ezeltjes maar weet niet hoe het heet...
suuzepuus
Geplaatst: 14-02-09 21:24
als ik geld over zou hebben en het zou willen donrenen zou ik het zelf gaan brengen. in combinatie met een vakantie. dan weet je in elk geval waar het terecht komt en kun je evt helpen met de besteding!
nja ik weet niet om heoeveel geld het gaat... en of het een eenmalige donatie gaat ofzo. staat er niet bij. in haar profiel staat dat ze geld teveel heeft!
Ik heb op de site van Brooke gekeken, lijkt me idd een goede organisatie! Zelf brengen lijkt mij erg lastig, je zou moeten weten hoe en wat. Ben trouwens pas 15 Het liefst zou ik per maand ofzo wat willen doneren, dat het automatisch afgeschreven wordt.
Geld teveel? Er staat bij mijn interesses: geldoverschot, maar dat neem je hopelijk niet serieus...
suuzepuus
Geplaatst: 14-02-09 22:32
ik denk dat ik je topic en je profiel samen een beetje verkeerd begreep sorry maar brooke lijkt me ook een goede!!
airmiles spaar je bij albert heijn en de blokker en nog meer winkels. je kunt voor kado's of reizen of zo sparen maar het ook doneren aan stichting aap!
Okee, dat wist ik niet. Wist wel dat die armiles bestonden maar niet waarvoor. Maar ik doe eigenlijk nooit boodschappen enzo. Ben toch echt van plan geld te doneren. tussen 3-5 euro per maand ofzo. Op Animal Planet zie je wel eens van die reclame´s (ook stichting aap) maar ook organisaties die je via je mobiel kunt ondersteunen. Dit zou ik zelf niet doen via mobiel, maar de organisatie lijkt me ook wel goed, weet alleen ff niet meer hoe die heet.