Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dat is echt heel moedig van je en ik denk dat het een goed idee is om tenminste te gaan kijken in Drenthe. Als je er geen goed gevoel over hebt kun je altijd nog nee zeggen en in de buurt blijven. Maar je zegt al dat Drenthe je trekt, mocht het echt iets voor je zijn dan lijkt het me een hele goede oplossing.
Mas schreef:Jeetje Lonneke wat jammer dat het niet lukt in je eigen huisje, ik weet nog hoe blij je was op jezelf te gaan wonen. Als het dan uiteindelijk niet lukt dan kan ik me voorstellen dat dit heel, heel erg naar is voor jou. Ik wil je wel zeggen hoe knap ik het vind dat je je problemen onderkent en toch hulp hebt gezocht!Dat is echt heel moedig van je en ik denk dat het een goed idee is om tenminste te gaan kijken in Drenthe. Als je er geen goed gevoel over hebt kun je altijd nog nee zeggen en in de buurt blijven. Maar je zegt al dat Drenthe je trekt, mocht het echt iets voor je zijn dan lijkt het me een hele goede oplossing.
Misschien helpt het je al een heel end om even in een andere omgeving te zijn. Drenthe en randstad is wel een enorm verschil, wellicht kun je er wat meer tot rust komen
)