Ik zit dus een beetje met een probleem (als je dat zo mag noemen). Ik heb als sinds oktober een oogje op een collega.
Even het verhaal hoe dit zo gekomen is. Ik kende de jongen in kwestie al best een tijdje en bood hem na een avonddienst een keer een lift naar huis aan omdat hij anders een half uur op de bus moest wachten. Hij vroeg of ik wat kwam drinken en ik dacht ach gezellig doe maar. Nou was erg gezellig leuk kletsen en een hoop lachen. Vervolgens kwam hij met zn gitaar aan en ging zitten spelen. Nou ben ik een kwebbelkont en ben bijna nooit stil. Nou dik anderhalf uur me mond niet open gehad
. Vervolgens ging ie zn gitaar weg leggen en roept ie vanuit zn muziekkamer: Ken je dit nummer?? dus ik loop daar heen gaat ie op zn keybord spelen. Echt ik durfde hem niet meer aan te kijken dus deed ik dat maar stiekem via de weerspiegeling in het raam
. Nou uiteindelijk nog ff zitten kletsen.... tot half 5!!! Ongeveer anderhalve week daarna stuurde ik hem na het stappen een sms, weet niet meer precies wat ik stuurde, maar hij vroeg of ik een kopje thee kwam drinken... dus ik had zoiets okeej
!!! Dus ik daarheen gereden (om 2 uur snachts, ik lijk wel gek). Daar weer gezeten tot half 7 sochens we hebben gezoend en een beetje samen op de bank gelegen gewoon beetje knuffelen enzo... Heel apart dat er dan van die stiltes vallen die eigenlijk helemaal niet ongemakkelijk zijn.Nouja 2 dagen daarna op maandag stuurt hij een sms dat ie een leuke avond heeft gehad, maar dat het niet handig was... omdat we dus bij hetzelfde bedrijf werken en hij een teammanager op mijn project is, dan wel niet de mijne maar toch. En ik zoals altijd begripvol gereageerd en niets meer mee gedaan. Bah balen maar als ik er niet meer over praat gaat het wel over.
Niets is minder waar dus ik vertel mijn collega/vriendin vorige week maandag avond dat ik hem nog steeds leuk vind. Dat had ze dus niet eens door gehad. Maar wat doet die muts nou die vrijdag daarna had ze samen met hem avonddienst en toen heeft ze het verteld!!! AAAAAAA niet!!! ik dacht echt oh my god. Nouja bleek dus hij had het echt niet doorgehad dat ik hem leuk vond. En hij vroeg aan haar waarom ik dus nooit gevraagd heb wat te gaan doen.... ja duh hij stuurde mij dat smsje dus ik denk ga er maar niet meer op in heb je toch niks aan.
Nja toen heeft ze dus gevraagd wat vind je van haar dan.... Hij schijnt me dus wel leuk te vinden... Nou dus ze zegt dan vraag je der toch uit je weet iig dat je geen blauwtje loopt. Dus vroeg hij weer waarom doet Eline dat zelf niet dan. Euhm tja waarom niet omdat ik verlegen ben.... Altijd bang om voor banketstaaf te staan enzo.... Nja iig heeft mn vriendin/collega dus naar hem gesmst: Als we volgende keer naar de sauna gaan laat ik jullie gewoon alleen als er dan nog niets gebeurd is. Toen heeft hij haar dus teruggestuurd: Ok, verheug me der nu al op.
Mja nu dus mijn dilemma: Moet ik hem nou wel een sms sturen om hem te vragen wat te gaan doen of niet? Hoop mensen zeggen: Ja gewoon doen anders gebeurd er nooit wat.. ook al wat tips gehad om te sturen:
- He ik hoor dat er dit weekend een stoel vrij is in de bios naast mij, zin om die te vullen?
- Wanneer heb je weer een keer tijd voor een prive concert?
- zullen we weer een keer een bakkie thee doen samen maar dan op een normaal tijdstip (reverend naar de 2e keer dat ik bij hem was)
Óf moet ik geen sms sturen? Zoals mn beste vriendin zegt niet doen dan ben je weer veel te happig en dat schrikt mannen af... aan de andere kant zegt mn broer: hallo sinds wanneer weet hij het? Vorige week vrijdag dan is er al dik een week overheen dan heb je lang zat gewacht hoor ...
oftwel: HELP HELP HELP wat moet ik doen?????

En hij vraagt toch waarom vraagt ze dat zelf niet dan?