7 maanden helemaal niets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

7 maanden helemaal niets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 13:20

Ik werk bij een recreatiepark, in het restaurant, en als gastvrouw op groepen. Ik heb het er geweldig naar mijn zin, leuke collega's, leuke bazen, leuke gasten.

We hebben altijd winterstop, van eind october tot 1 maart. Dit jaar in januari mijn formulier weer ingevult, ik wil graag weer komen werken. Omdat ik vorig jaar begin september gevallen ben heb ik in september en october niet kunnen werken. Ik had me er heel erg op veheugd dat ik in maart weer aan het werk kon, zei tegen iedereen dat ik nog 2 vrije weekeinden had en dan weer aan t werk *\o/* . Noem me gek, maar daar heb ik echt heel erg naar uitgekeken, eigenlijk de hele winter.

Krijg ik vandaag mijn rooster: pas vanaf 29 maart weer -O- . En ik snap het wel, maart is het rustig, en dus de ideale tijd om nieuwe medewerkers in te werken. Maar ik had me er zo gigantisch op verheugd, zo veel zin om weer aan het werk te gaan... Ik doe nu gewoon 7 maanden helemaal niets, en dat vreet aan me. Af en toe word ik ingezet in het bejaardentehuis waar ik in de keuken een oproepcontract heb, maar dat is ook niet wat ik wil, ik wil weer flink aan het werk!

DebGizmo

Re: 7 maanden helemaal niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:25

Balen zeg! Kan me voorstellen dat je het vervelend vind zo laat pas te beginnen. In welk recreatiepark werk je?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 13:27

www.rosarium.nl

Het is niet iets groots als de efteling, maar we hebben trapkarren, een schitterende minigolfbaan (de mooiste van de provincie), trampolines, skelters enz.

Ik ben meestal gastvrouw, ik zorg voor groepen mensen die verjaardagen, bedrijfsfeesten, huwelijken, familiereunies enz vieren. Is geweldig leuk werk...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:28

Je klinkt ook maar een béétje trots :=

Balen dat je pas in maart mag... Mag je geen nieuwe medewerkers inwerken?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 13:31

MarcoBorsato schreef:
Je klinkt ook maar een béétje trots :=

Balen dat je pas in maart mag... Mag je geen nieuwe medewerkers inwerken?

Dat doet mijn baas zelf... Helaas. Dat gaat echt gewoon met 1 per dag, die meedraait in de bediening enzo, meestal is het zo rustig in maart dat je het ook prima af kan alleen... Maar naja, tis zo stom. Ik haat het om zo lang stil te zitten, ik doe zo weinig. Ik leef van mijn stufi, en dat gaat prima, maar ik vind het zo leuk om lekker te werken, te knallen, mensen een leuke dag uit te bezorgen...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:38

Het is gewoon crisis op dit moment in de horeca...
Maar misschien is er wel behoefte aan flexwerkers? Je zou eens bij zo'n bureau kunnen kijken waar ze per evenement mensen vragen.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 15:07

En als je je baas opbelt en dit verhaal gewoon voorlegt? Of er echt niet wat te doen is?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 15:18

Wat jammer dat je nog even moet wachten met werken, ik kan me voorstellen dat je handen weer jeuken na zo'n lange tijd. Wil wel even zeggen dat ik je motivatie en enthousiasme bewonder, je baas mag in zijn handjes knijpen met zo'n kracht! :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 16:29

Ik kan wel tijdelijk ergens anders gaan werken, maar dat is niet wat ik zoek. Ik heb het vorig jaar in de winterstop wel gedaan, maar daar haal k gewoon geen voldoening uit. Met wat ik doe krijg je een beetje het familie gevoel, je werkt allemaal samen, iedereen weet alles over elkaar, je kent vriendjes en vriendinnen, en mijn baas is een soort moeder die helemaal alles van iedereen weet :P.

@Mas: dank je wel :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:36

Herkenbaar, werk ook op een recreatiepark. Erg vervelend die winterstop.. Kan neit wachten totdat ik weer kan beginnen :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:30

[LZP] > [STW]

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:38

Ook herkenbaar , werk bij de Efteling in de Horeca en voor mij is het vanaf 2e week januari tot begin april ook niks ... ik word er depressief van .. 1 dag per week ga ik naar school.