dit jaar zouden vriendlief en ik niet aan valentijn doen omdat we net een huisje hebben gekocht en daar zit wel 4 maanden werk aan..
Maar nou dacht ik bij me eigen een kleinigheidje is toch wel leuk.. Een kleinigheidje is het eerlijk gezegd niet gebleven
maar toch.Dus ik op het inet wezen zoeken.. ik een suuuppeer leuke knuffel gevonden(had hem eerst een klein knuffeltje gegeven die een smak deed geven en zeggen i love you. die vond hij dus geweldig) die een blokje vast had met choco lettertjes: i love you. dus die besteld. en ik had ook 2 sleutelhangers laten maken met een foto van ons en het huis erop..
Nou moet ik dus in feite nog een kaart kopen iets leuks erin zetten en dan geven.. Maar daar ligt het probleem..
Vriendlief heeft nachtdienst gehad tot 8 uur dus die ligt voorlopig nog wel te ronken in bed.. En ik moet in een keer onverwachts werken vanaf 2 uur.. tot een uur of 10, 11 .. dus daar gaat het hele valentijns gebeuren!! ..
ook al deden we er niks aan zou het hem toch wel graag persoonlijk willen geven.. denk dat het maar in het huisje neerzetten word ..

(Hoewel ik nu pas de
zie achter de titel)

Geen valentijnskado