zoveel topic over valentijn,,en de mijne is naar de knoppe:P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrinsesJ

zoveel topic over valentijn,,en de mijne is naar de knoppe:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 12:03

aangezien er hier al een paar topics over waren wil ik mijn verhaal ook ff kwijt..
dit jaar zouden vriendlief en ik niet aan valentijn doen omdat we net een huisje hebben gekocht en daar zit wel 4 maanden werk aan..
Maar nou dacht ik bij me eigen een kleinigheidje is toch wel leuk.. Een kleinigheidje is het eerlijk gezegd niet gebleven :o maar toch.

Dus ik op het inet wezen zoeken.. ik een suuuppeer leuke knuffel gevonden(had hem eerst een klein knuffeltje gegeven die een smak deed geven en zeggen i love you. die vond hij dus geweldig) die een blokje vast had met choco lettertjes: i love you. dus die besteld. en ik had ook 2 sleutelhangers laten maken met een foto van ons en het huis erop..
Nou moet ik dus in feite nog een kaart kopen iets leuks erin zetten en dan geven.. Maar daar ligt het probleem..

Vriendlief heeft nachtdienst gehad tot 8 uur dus die ligt voorlopig nog wel te ronken in bed.. En ik moet in een keer onverwachts werken vanaf 2 uur.. tot een uur of 10, 11 .. dus daar gaat het hele valentijns gebeuren!! ..
ook al deden we er niks aan zou het hem toch wel graag persoonlijk willen geven.. denk dat het maar in het huisje neerzetten word .. |(

whisperramse

Re: zoveel topic over valentijn,,en de mijne is naar de knoppe:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:09

Hier hetzelfde hoor meid.
Vriendlief is de ganse dag aan het werk (kok) en ik moet morgen om 7u beginnen, terwijl hij vanavond pas thuiskomt, ten vroegste 12u...
Ik ga gewoon morgen als zombie naar het werk, denk ik :D

Nuja, ik troost mij met het idee dat het maar 1 dag is, maar je wel iedere dag kan vieren dat je van elkaar houdt hé.
Spijtig van je verrassing dat wel, maar het is uiteindelijk toch maar een gewone dag op de kalender niet? Je kan het nog 364 andere dagen vieren ;)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:10

Meid, ik dacht even dat je ging vertellen dat jullie uit elkaar waren ofzo! :) (Hoewel ik nu pas de :P zie achter de titel)
Spijtig wel dat je vriend moet werken en dat de hele dag een beetje aan jullie voorbij gaat gaan. Je kan het inderdaad nog ergens
op een strategische plek in het huis neerzetten zodat hij het alsnog als verrassing vindt :)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:12

Dan geef je het toch morgen? Idee blijft hetzelfde lijkt mij zo

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:14

Mijn vriendin is in New York, ook niet ideaal.. Ondanks dat ik niet echt veel aan Valentijn doe normaal gesproken, had ik toch liever gehad dat ze gewoon hier was nu..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:16

Als hij ontbijt kan je het toch in de koelkast neerzetten ofzo... :')

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:18

Mijn vriend is nu met zijn vrienden een weekendje naar de Ardennen, dus die is er ook niet.
We zijn al 10 jaar samen en deden eigenlijk nooit aan Valentijnsdag. Belt hij me gisteren op dat hij een cadeau verstopt heeft!
Ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken, een super lieve kaart met een heel verhaal er in en een kei mooie ketting heb ik gekregen. Was echt een leuke verrassing!
Dus mijn tip: verstop zijn cadeau, bel hem een keer op als je op je werk bent en hij kan gaan zoeken!
Succes!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:18

hihi mijne is de hele dag op cursus en vanaaf moeten we op mijn neefje passen :Y)

ach we zijn al 5 jaar bijelkaar dus heel speciaal is het ook niet meer, maar we hebben elkaar gister al wat gegeven :)

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 12:21

ja maar het mooiste was nog.. gister avond kwam hij even langs het huisje (bek af van 2 weken nachtdienst draaien en dan bedenken dat je nog een nacht moet) en feliciteerde me met valentijn.. ik zo hallo dat is pas morgen hoor!!! .. haha maar toen had ik de kado's nog niet klaar haha.. zet ze dadelijk denkik wel op een beetje schone plek in de keuken (huis is echt een grote stof zooi met die verbouwing).. benieuwd wat is er van zegt :P

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:41

Wees blij... Ik heb helemaal geen vriendje :\ Geen valentijnskado :\ Er zijn nog andere dingen maar die zet ik hier nieteens neer.
Dus, gewoon neerzetten in huis en morgen valentijnsdag vieren samen :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 15:57

Ik zou het ook gezellig morgen doen, Valentijnsdag is een zwaar overtrokken, commercieel uitgebuite feestdag. Jullie houden van elkaar op elke dag van het jaar, toch? Maak er gewoon morgen een leuke dag van met zijn tweetjes :)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:31

Mijn lief is er vandaag niet eens. Hopelijk als alles meezit komt hij morgen naar me toe. Dan vieren we dan valentijn, klinkt stom. Maar je moet wat.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:28

Dan geef je het toch een andere keer?
Volgens mij is het veel leuker om zoiets te geven op een random dag.
Valentijnsdag is zo voorspelbaar. Een spontane actie is veel leuker. Dat doe je het echt uit jezelf, terwijl bij Valentijnsdag toch een soort onbewuste 'verplichting' zit.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:27

Ik heb ook geen valentijnskadotje gekregen, harstikke vrijgezel. Alleen hoorde ik van een vriend van mij uit zeeland dat hij een kaart had gestuurd maar die was nog niet aangekomen hahaha dus krijg hem nog ...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:07

Ik dacht ook dat jullie uit elkaar waren hihi...

Ach, volgend jaar beter ;) of van de week een leuk dagje samen?