Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
A_lette schreef:Het is inderdaad vaker zo dat mensen een 'nieuwe' telefoon krijgen die wél door iemand gebruikt is. Als ik jou was zou ik teruggaan en een verklaring eisen. Bovendien mogen medewerkers volgens mij die telefoons nieteens testen of wat dan ook?

LimaMambo schreef:A_lette schreef:Het is inderdaad vaker zo dat mensen een 'nieuwe' telefoon krijgen die wél door iemand gebruikt is. Als ik jou was zou ik teruggaan en een verklaring eisen. Bovendien mogen medewerkers volgens mij die telefoons nieteens testen of wat dan ook?
ja hoor dat mogen ze wel.. als wij een telefoon verkopen zetten wij die eerst helemaal in elkaar.. om te zien of die het doet zodat de klant niet voor jan met de korte achternaam weer naar de winkel toe moet..
LimaMambo schreef:wat het topic betreft..
het kan zijn dat het toestel door iemand is gebruikt en binnen 7 dagen terug is gebracht omdat hij/zij een ander toestel fijner vind... wel erg slordig dat de nummers etc er niet uit zijn gehaald door de medewerkers vd winkel
A_lette schreef:@LimaMambo: Ook met privenummers en muziek erop zetten? Vind het bepaald niet netjes dat privenummers in een telefoon blijven staanDie dingen zijn niets voor niets prive...
Citaat:Bovendien mogen medewerkers volgens mij die telefoons nieteens testen of wat dan ook?
LimaMambo schreef:A_lette schreef:@LimaMambo: Ook met privenummers en muziek erop zetten? Vind het bepaald niet netjes dat privenummers in een telefoon blijven staanDie dingen zijn niets voor niets prive...
nee dat zeg ik toch niet..
ik reageer hier op..Citaat:Bovendien mogen medewerkers volgens mij die telefoons nieteens testen of wat dan ook?
haike schreef:Blijkbaar was dat niet mogelijk en was het echt mijn vervangende telefoon, de nummers en muziek konden er in gezet zijn door medewerker, maar waarom dat zou zijn, konden ze me ook niet vertellen.

Citaat:wat het topic betreft..
het kan zijn dat het toestel door iemand is gebruikt en binnen 7 dagen terug is gebracht omdat hij/zij een ander toestel fijner vind... wel erg slordig dat de nummers etc er niet uit zijn gehaald door de medewerkers vd winkel
haike schreef:Hoor net dat ook medewerkers het leuk vinden gewoon af en toe een telefoon te gebruiken die voor klanten is bestemd, kan dat, lijkt me erg vreemd!!