Enveloppendoos bruiloft, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joozz

Enveloppendoos bruiloft, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 17:28

Een goede vriendin van mij gaat in mei trouwen en nu heb ik haar aangeboden in mijn enthousiasme om zo'n enveloppendoos te maken. Ze is zelf erg creatief en heeft afgelopen zomer voor een andere vriendin ook zo'n doos gemaakt in de vorm van een smoking. Zag er erg mooi uit... maar kan natuurlijk niet met het zelfde aankomen :o

Maar nu ben ik eigenlijk helemaal niet zo handig.... heb wel allerlei onuitvoerbare ideeen.... zoals een pioenroos van papier mache (ze gaat helemaal in pioenrozenstijl) maar ja denk dat dat geen succes wordt....

Iemand tips???

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:33

ff op google kijken. staan veel voorbeelden.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:37

Je hebt nog even tot mei dus ik zou toch wel voor die pioenroos gaan! Denk dat ze dat wel geweldig vind dan :D

of een beetje zo'n huwelijkstaart idee en dan versierden met pioenrozen/foto'servan/marsepeinenpioenrozen/etc..
http://img.auctiva.com/imgdata/4/1/7/5/ ... 8747_o.jpg

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 17:43

Afbeelding

van papiermache en dan versieren met plaatjes van pioenrozen?

joozz

Re: Enveloppendoos bruiloft, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 17:56

thanks voor jullie reacties! Had zelf ook al ff op google gekeken,en kwam die foto's ook tegen. Alleen weet niet of ik dat wel zo mooi kan.... En heb ook niet zo veel centjes dat ik iets kan kopen (al vind ik zelf maken ook wel leuker eigenlijk!)

Tja en die pioenroos maken, geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken eigenlijk........

Zo'n taart met pioenroosjes is ook een goed plan!