meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 00:05

Titel zegt t al,
wat is jouw meest bizarre flirt ever??

SSDesign

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 07:52

Ik was een keer bij een concert waar nogal wat bier werd gegooid... Ik en vriendin waren expres al wat verder naar achter gelopen, zodat we niet nat zouden worden. Toen werd er op een gegeven moment door 2 jongens echt heel gericht op mij en een vriendin van mij gericht. Niet echt heel fijn.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 07:54

ss is dat een flirt of een aanval???

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 07:59

Ik werkte toen ik 15 was in een pannenkoeken restaurant. Daar kwam op een bepaalde dag altijd dezelfde klant, die al het personeel altijd zat na te gapen. Zo ook die ene keer. Toen hij eenmaal betaald had en weg was, ging ik de tafel afruimen. Lag er een klein briefje op zijn koffie schoteltje :
'Ik ben een buitenaards wezentje in de vorm van dit briefje, ik heb nu seksueel contact met je vingers en je vind het lekker want je glimlacht.'

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 08:00

latnahc2 schreef:
ss is dat een flirt of een aanval???

Het was een flirt, ze vroegen nog naar onze hyves :P Niet toegevoegd hoor, had ik weinig zin in.

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:21

Ik stond in de kroeg met een bessenjenever-7up in mijn handen omdat ik geen bier drink. Komt er een gozer naar me toe:
Hij: Wat drink jij?
Ik: Bessenjenever met 7up
Hij: Oh hou je wel van zoet?
Ik: Ja? :?
Hij: Ik ben ook zoet, wil je proeven? :r

Slechtste versierpoging ooit! Vond ik tenminste. Stomme gozer! _-:(

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:26

Ik zit in de kroeg gezellig met vrienden bij te kletsen, komt er een jongen die ik nog nooit gezien had naar me toe.

'' Ja, zie je die ene jongen aan de bar?''
Zitten er wel meer.
'' Nou hij wil even met je praten hij vind je een leuk meisje''
Kan die zelf niet hierheen komen dan?
'' Nee want hij is bang dat je hem lelijk vindt''
Maar ik zie hem nu toch ook?
'' Ja maar hij vindt je echt heel leuk..''
Nou jammer dan, hij komt zelf maar. :=

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:29

Geweldig _O-
Zelf maak ik zulke dingen niet snel mee :')
ben in het cafe noggal snel anti-mannen _O-
omdat ze dus, 9 v/d 10 keer van die stomme rare versier acties hebben :=

(ben niet lesbisch hoor, heb een hele leuke vriend :)) )

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:30

wat dacht je van:
hoi jij bent knap
o ja, nou dank je
maar als je mij wilt(had ik dat dan gezegt?+:) moet je hard je best doen
hoezo?
ik ben een visser en ik ben 23
(stilte)
pfffff hahaha jaja

( ik kwam niet meer bij en mijn vriendinnen voegde er aan toe dat ie zich moest wassen want dat visser hadden we al geroken, ik was op zoek naar wie er zo stonk)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:33

Ik werkte in de horeca en ik liep bediening/keuken in combinatie. Ik had net een tafel bediend en wilde mijn gerecht afmaken toen een collega mij 4 borden meegaf met de opdracht het naar tafel 18 te brengen. Dus ik dacht dat zij geen tijd had en liep erheen. Zaten er 4 gozers die mij blijkbaar de leukste bedienster vonden. De hele avond heb ik complimentjes en grappen aan moeten horen en behoorlijk wat heen- en weer moeten lopen. Op gegeven moment maakten we een grapje en sloeg er een op de tafel. Daarop ging zijn biertje over de hele tafel. Toen ik de tafel schoon kwam maken, werd ik letterlijk weggeveegd, want het was hun schuld en ik hoefde het niet te doen... Nou goed, was best gezellig. En zeker toen ik af ging rekenen en ik 40 euro fooi kreeg. Ik heb het eerst nog even nagevraagd of het klopte, want vond het erg veel. Maar omdat ik voor hun te jong was, mocht ik die 40 euro gebruiken om die avond een jongere vent te charmeren :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:01

Ge-wel-dig sommige versierpogingen zeg!! Hahahaa

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:09

Hahahaha die van Caesar vind ik wel goed! Zo zie je maar dat het niet altijd vervelend hoeft te zijn! :P

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:16

Bij mij was het met mijn ex-vriendje.
In een discotheek vlogen er ijsblokjes in het rond met als resultaat een recht in mijn gezicht... toen was de vonk overgeslagen... helaas heeft het niet mogen zijn voor ons.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:21

Ik stond met een paar vriendinnen half op het fietspad, op een gegeven moment komt er een jongen aangefietst. Ik zei van tevoren nog tegen me vrienden 'kijk die is wel lekker'. Dacht die jongen leuk te zijn, ging die ff sprintje trekken en dan wilde ie vlak voor mijn fiets remmen wat gebeurde er... meneer kon niet remmen dus knalde ie op mijn fiets :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:37

Hahahaha, ik stond laatst in de kroeg, werd ik aangesproken door een of andere oude kerel... "Mag jij nog wel zo laat van huis zijn?"
Ik stond op dat moment met een goede vriend van me in de kroeg... Zijn reactie (buiten gehoor van die oude kerel) "Tsja, ik zeg: leuke versierpoging... Als je geen dreun krijgt, ben je goed bezig..."
Keek ik vervolgens die oude kerel nog eens aan, viel er plotseling een kwartje. De baas van m'n huisgenote :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:43

of van die personen die ijsblokjes in je decolletee gooien :=
ja...leuk hoor >;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:44

Kwam bij een nieuwe collega de sleutel en pieper van het werk brengen, even snel want moest oppassen (liep in joggingbroek met zeiknat haar van het douchen, niet erg charmant dus) En had een papier bij de sleutel enzo gedaan met alle telefoonnummers van het werk en de collegas en van mij erop zodat ie kon bellen met vragen.

Wordt ik de volgende avond gebeld: Ja met ..... heb je gister bij je collega gezien. Ik vind je leuk, wil je met me uit?¿

Zat op dat moment met mijn beste vriend aan de vaste telefoon dus die luisterde mee, ik zat echt met een bek vol tanden. Heb gezegd dat ie maar even een mailtje met fotos en info moest sturen want had geen idee wie hij was. Heb nog 1,5 jaar een relatie met hem gehad :) hou wel van beetje gek en direct :+

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:45

tijdens mijn vakantiewerk toen ik 16 was............
Ik toen al 3/4 jaar wat met mijn huidige vriend.
een andere jongen die daar ook werkte was knettergek op me, ik niet op hem (aangezien ik zowiezo al voorzien was was het absoluut niet mijn type) en ik had hem ook laten merken dat ik niet geinteresseerd in hem was.
Zegt hij dat ik het maar moet uitmaken met mijn huidige vriend. Ik vraag waarom zou ik dat doen?
zegt hij: mijn ouders hebben een boot........................
(ja dus........... :D )

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:49

Ik werkte tijdelijk als orderpicker (5 jaar geleden al weer) en daar zat een jongen op de heftruck die maar steeds met me wilde gaan zwemmen in Duinrell :?
Moest er wel om lachen.
Dit jaar gaan we trouwen :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:51

Paradox schreef:
Ik werkte tijdelijk als orderpicker (5 jaar geleden al weer) en daar zat een jongen op de heftruck die maar steeds met me wilde gaan zwemmen in Duinrell :?
Moest er wel om lachen.
Dit jaar gaan we trouwen :D

Aaaaaaaaaaah :+: een succesvolle gekke flirt dus :)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:53

Die van mij was tijdens een tentfeest. We stonden met een groepje waarvan ik er een aantal nog niet kende vlakbij de uitgang, en het tochtte nogal. Ik had 't ijskoud, en de jongen naast mij kennelijk ook. Zegt ie tegen me: 'wil je m'n handen vasthouden want ze zijn zou koud'? Dude, nee dus :')

Ipv dat ie nou voorstelt om mij even op te warmen. :P

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:55

Ik was op vakantie op Schiermonnikoog met mijn vriend, een vriend van hem en zijn vriendin. We stonden in een bar waar je ook kon dansen, en ik ging even in mijn eentje zitten want mijn voeten begonnen een beetje pijn te doen.
Toen kwam er een jongen naast me zitten, en hij zei: ik ben de afgelopen 3 minuten al verliefd op jou.
Ik: uhh.. ja ik geloof je meteen.
Hij: met wie ben je hier?
Ik: met mijn VRIEND en een ander stel.
Hij: en wanneer gaat dat uit?
Ik: nou deze vakantie nog niet dus laat me maar met rust.
Hij: ah joh.. maar wanneer gaat het dan wel uit?
Ik: voorlopig niet.
Hij: oke, maar wil je dan nu gewoon met me zoenen?
Ik: huh, nee :\
Dat heeft hij nog een paar keer aangeboden en daarna heeft hij het gewoon geprobeerd (en natuurlijk had mijn vriend die op 4 meter afstand stond niks door :+ ), toen hebben de vrienden van die jongen hem bij me weg gehaald en hun excuses aangeboden voor hem.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:57

haha, wat is dat toch de laatste tijd op bokt. is al t zoveelste topic waar ik melig van ga worden. ik zeg: ga vooral door met posten. ik kan zo snel niet een gekke flirt verzinnen...

ja, jongens die je willen versieren met strotouwtjes... :s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:00

trouwens... hahahah
mijn vriend kwam ik tegen in een kroeg :=
hij zat een beetje zo te kijken enzo.. maarja ik had nogal last van mensen die avond dusja :+ maar hij was wel errrug lekker :9
dus ik keek af en toe 'toevallig' die kant uit.. en hij terug kijken. Tot ik ineens mijn middelvinger opstak := hahaha...
hij keek echt van :? huh? snapte dr niets van :=
later heeft ie toch nog zn msn in mijn telefoon gezet haha..
dat is nu alweer 2 jr geleden of langer.. daarna kreeg hij een vriendin en ik een vriend, we praatten wel relegmatig op msn en af en toe buiten sigaretje roken en bijkletsen.. totdat we allebei vrijgezel waren toen sloeg de vonk heeelemaal over :D

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:04

waarom steek je je middelvinger op dan????